تکذیب خبر حمله نیروی هوایی روسیه به کاروان نظامی ترکیه در ادلب

به گزارش مجله گوگل ایرانی، یک مقام نظامی روس، انتشار اطلاعاتی مبنی بر اینکه گویا نیروهای هوا-فضای روسیه به کاروان نظامی ترکیه حمله نموده و مانع از ورود آن به منطقه مسکونی البریه در استان ادلب سوریه شده را جعلی خواند.

تکذیب خبر حمله نیروی هوایی روسیه به کاروان نظامی ترکیه در ادلب

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، یک منبع مطلع نظامی روسی، انتشار اطلاعاتی مبنی بر اینکه گویا نیروهای هوا-فضای روسیه با حمله به کاروان نظامی ترکیه، آن را متوقف نموده و مانع از ورود این کاروان به منطقه مسکونی البریه در استان ادلب (سوریه) شده را، جعلی نامیده و چنین مسئله ای را تکذیب کرد.

پیش از این چنین اطلاعاتی در بعضی کانال های تلگرام ظاهر شده بود.

مقام نظامی روس در باره صحت این داده ها گفت: خیر، این خبر جعلی است.

در اوایل ماه فوریه، اوضاع در منطقه کاهش تنش ادلب به شدت وخیم شد شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که ارتش روسیه و ترکیه اقدام دیگری برای برقراری آتش بس انجام دادند، ولی گروه های تروریستی که در این منطقه حضور دارند، فقط بر شدت حملات خود به سایر مناطق و مواضع نیروهای دولتی افزودند. بعد از آن، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه آمادگی آنکارا برای استفاده از تمام توان نظامی این کشور در صورت عملیات نظامی ارتش سوریه در استان ادلب را اظهار داشت.

اردغان چند روز قبل گفت که آغاز یک عملیات نظامی جدید ترکیه در ادلب فقط به زمان بستگی دارد و تمام مقدمات اجرای آن دیگر انجام است. ترکیه برای این منظور نیروها و تجهیزات نظامی مضاعفی به منطقه اعزام نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 795

به "تکذیب خبر حمله نیروی هوایی روسیه به کاروان نظامی ترکیه در ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب خبر حمله نیروی هوایی روسیه به کاروان نظامی ترکیه در ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید