داور دربی تنش ایجاد کرد، قرار نیست تسلیم بشویم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، رامین رضاییان بعد از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: یکی از زیباترین دربی ها بود. زیبایی فوتبال همین است. وقتی از موقعیت ها استفاده نمی کنید ممکن است گل بخورید. گل تساوی که استقلال زد، تقصیر هیچکس نیست. پرسپولیس زیبا بازی کرد و به طرفداران و کادر فنی تبریک می گویم. گل را خوردیم ولی چیزی از ارزش پرسپولیس کم نمی گردد.

داور دربی تنش ایجاد کرد، قرار نیست تسلیم بشویم

مدافع پرسپولیس تاکید نمود: به استقلال تبریک می گویم. یک چیز امروز در فوتبال رعایت نشد. داور می توانست بهتر سوت بزند و این تنش ها ایجاد نگردد. او سوت های 80 - 20 به سود ما را نمی گرفت. دنبال بهانه نیستیم. این فوتبال نشانه حرکت رو به جلوی ما است. این راه را با قدرت جلو می رویم و قرار نیست تسلیم بشویم.

رضاییان درباره درگیری یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با داور مسابقه، گفت: آقا یحیی را درک می کنم. همین سوت های کوچک باعث می گردد این اتفاقات بیافتد. قرار بود تعویض کنیم. تعویض می شد زودتر انجام بگردد. آقا یحیی برای همین عصبانی شد چون 10 نفره بودیم. این هم جزوی از فوتبال است.

مدافع پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم هم گفت: با جان و دل کوشش می کنیم و می جنگیم. بقیه دست خدا است. به این فوتبال تبریک می گویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2018

به "داور دربی تنش ایجاد کرد، قرار نیست تسلیم بشویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور دربی تنش ایجاد کرد، قرار نیست تسلیم بشویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید