دوران عاشقی در جشنواره مونترال به نمایش درمی آید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی دوران عاشقی آخرین ساخته علیرضا رئیسیان، همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور در بخش تمرکز بر سینمای منتخب دنیا در سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مونترال در کشور کانادا به نمایش گذاشته می گردد.

دوران عاشقی در جشنواره مونترال به نمایش درمی آید

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جشنواره بین المللی فیلم مونترال با نمایش بیش از 400 فیلم از کارگردانان 80 کشور دنیا در چند بخش رقابتی و غیر رقابتی از جمله بخش رقابتی بین الملل، بخش رقابتی فیلم های اول، بخش تمرکز بر سینمای منتخب دنیا، استعدادهای جدید، مستندهای دنیا، سینمای چین، سینمای کلاسیک، فیلم های دانشجویی، سینما در سایه ستاره ها، سینمای ما در روزهای 5 تا 16 شهریور ماه امسال در شهر مونترال در کشور کانادا برگزار می گردد.

دوران عاشقی توسط بخش بین الملل مؤسسه رسانه های تصویری به مدیریت علی قاسمی پخش بین المللی می گردد.

از جمله عوامل این فیلم می توان به علیرضا رئیسیان کارگردان و تهیه کننده، رؤیا محقق و مهسا محب علی فیلمنامه نویس، مجید میرفخرایی مدیر هنری، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، عباس رستگارپور صدابردار، سودابه خسروی طراح چهره پردازی، هایده صفی کمک تدوین، مجید کریمی مدیرتولید و مجری طرح، سیدعلی هاشمی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، امیرحسین قاسمی طراحی و ترکیب صدا، ستار اورکی موسیقی، منصور دنیای مشاور امور رسانه ای و امید عشیری مدیریت سایت فیلم و فضای مجازی اشاره نمود.

در آخرین ساخته علیرضا رئیسیان لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی و با معرفی مینا وحید به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 722

به "دوران عاشقی در جشنواره مونترال به نمایش درمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران عاشقی در جشنواره مونترال به نمایش درمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید