سوریه، کشف مخفیگاه زیرزمینی سرکرده جبهه النصره

به گزارش مجله گوگل ایرانی، یگان های ارتش سوریه در خلال انجام عملیات پاکسازی مناطق آزادشده در غرب حلب٬ یک مخفیگاه زیرزمینی متعلق به سرکرده جبهه النصره را کشف کردند.

سوریه، کشف مخفیگاه زیرزمینی سرکرده جبهه النصره

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، یگان های ارتش سوریه در خلال انجام عملیات پاکسازی مناطق آزادشده از لوث وجود تروریست ها٬ یکی از مخفیگاه های اصلی ابومحمد الجولانی سرنموده گروه تروریستی جبهه النصره در منطقه عنجاره در 15کیلومتری غرب حلب را کشف کردند.

این مخفیگاه یکی از مهم ترین مراکز فرماندهی عملیات تروریستی جبهه النصره بود که در آن الجولانی٬ این عملیات ها را ضد حلب و روستاهای اطراف آن سازماندهی می کرد. در جریان این حملات تروریستی صدها غیرنظامی در این منطقه کشته و هزاران نفر زخمی شده بودند.

خبرنگار سانا گزارش داد که این مقر که تروریست ها آن را در زیر زمین حفر نموده بودند٬ شامل سالن ها و اتاق های عملیات بود که همه آنها با سیستم های تهویه سرویس شده بودند٬ همچنین این مقر دارای چندین ورودی و خروجی بود.

خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه ادامه داد که سالن های اتاق های عملیات مجهز به تجهیزات نظامی و ارتباطی و نورپردازی و نقشه های توپوگرافی از استان حلب و سایر مناطق تحت حمله این گروه تکفیری بود. وی افزود که همچنین چندین خودرو نیز در این مخفیگاه قرار داشت که مورد استفاده سرکردگان گروه های تروریستی قرار می گرفت.

یگان های ارتش سوریه در روزهای گذشته درخلال انجام عملیات پاکسازی مناطق آزادشده از تروریست ها٬ سه مخفیگاه گروه های تروریستی در منطقه کفر حمره در شمال غربی حلب را که ویژه تجهیزات نظامی تروریست ها بود کشف نموده اند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 840

به "سوریه، کشف مخفیگاه زیرزمینی سرکرده جبهه النصره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، کشف مخفیگاه زیرزمینی سرکرده جبهه النصره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید