سیلی محکم زیدان به منتقدین، رئال مادرید با برد 5 بر صفر دوباره زنده شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، بازیکنان اما پشت زیدان درآمدند و کاسمیرو در مصاحبه ای بیان کرد: چقدر زود یادتان رفته که زیدان برای ما چه افتخاری کسب نموده است.

سیلی محکم زیدان به منتقدین، رئال مادرید با برد 5 بر صفر دوباره زنده شد

زیدان که 13 روز پیش در آستانه اخراج از رئال مادرید قرار گرفته بود با نمایشی درخشان و دیدنی، یاد روزهای قهرمانی اروپا را زنده کرد و به تمام منتقدان جوابی قاطع داد.

به گزارش فارس، 13 روز پیش در اول ماه دسامبر (11 آذر) رئال مادرید در حالی به مصاف شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان اروپا رفت که 3 روز قبلش باخت عجیبی مقابل آلاوس را تجربه نموده بود.

همه از ناکامی تیم رئال در خط دفاعی و حمله صحبت کردند و از این گفتند که چقدر شاگردان زیدان راحت گل می خورند و در مقابل دروازه بی دقت هستند.(در اینجا بخوانید)امیدها بر این بود که رئال با بردی مقابل نماینده اوکراین در لیگ قهرمانان اروپا تمام این انتقادها را پاسخ دهد ولی با یک نمایش ضعیف و ناامیدنماینده مخصوصا در خط دفاع شکست 2 بر صفر را تجربه کرد تا تیم در بحران کامل برود.

پس از باخت رئال مقابل شاختار، تمامی رسانه های اسپانیایی از اخراج احتمالی زیدان صحبت کردند. سرمربی که در 2 سال و نیم به 3 قهرمانی متوالی اروپایی رسیده بود در آستانه برکناری قرار داشت. بسیاری از این گفتند که باید روح تازه ای به کادر فنی مادرید تزریق گردد و در یک نظرسنجی با شرکت بیش از 80 هزار نفر، بیش از 50 درصد پوچتینو را لایق مربیگری رئال دانستند.

بازیکنان اما پشت زیدان درآمدند و کاسمیرو در مصاحبه ای گفت: چقدر زود یادتان رفته که زیدان برای ما چه افتخاری کسب نموده است.

تیم زیدان متحد شد تا در 3 بازی سخت، حساس و حیاتی پیش رو به پیروزی دست یابد. آنها می دانستند که باخت مقابل مونشن گلادباخ، ضمن اینکه آنها را از رسیدن به مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا بازمی دارد، زیدان را نیز از سمت مربیگیری این تیم کنار خواهد زد. همین عامل باعث شد تا انگیزه عجیبی در اردوی کهکشانی ها به وجود آید و تیم، کامل احیا و متحول گردد.

در 3 بازی سخت مقابل سویا، مونشن گلادباخ و اتلتیکومادرید، رئال مادرید به 3 برد به مجموع 5 بر صفر رسید. این تیم هم کلین شیت کرد و هم توانست با 5 گل به پیروزی رسد و به تمام انتقادها پاسخ دهد. مارکا امروز در گزارش خود نوشت که زیدان به تمام منتقدین سیلی محکمی زد. این سرمربی در نشست خبری پس از بازی مقابل اتلتیکو در مورد انتقادها گفت: این مسائل مرا اذیت می نماید ولی باعث می گردد که قوی تر شوم و به پیروزی بیاندیشم.

همین هم شد و رئال مادرید در طول 3 بازی، بهتر شد و در جدال نهایی مقابل اتلتیکو یک نمایش درخشان را به ثبت رسانید. (گزارش کامل از تحول و پیروزیت اتلتیکو در این فصل را در اینجا بخوانید)

رئال مادرید تیمی را شکست داد که در 26 بازی گذشته خود هیچ باختی را تجربه ننموده بود. در این فصل، اتلتیکو در لالیگا اصلا نباخته بود و بهترین خط دفاع و دومین خط حمله اسپانیا را از آن خود نموده بود. رئال مادرید در تقابل با شاگردان سیمئونه هیچ اجازه ای به مهاجم اتلتیکو را ندادند و همین مسئله باعث شد تا سرمربی آرژانتینی به ناکامی خود برابر رئال اقرار کند. لوئیس سوارس که به عنوان مهاجم هدف برای اتلتیکومادرید بازی می کرد حتی نتوانست یک شوت به دروازه کورتوا بزند و در تمامی بازی، محو درخشش مدافعان رئال مادرید بود.

زیدان در نشست خبری از درخشش بازیکنانش گفت و گفت که چقدر مودریچ و کروس عالی کردند. تیم زیدان شمایلی از آن تیم قهرمان اروپا که توانسته بود 3 بار پیاپی بر قله جهان بیاستد را به نمایش گذاشت. تیمی که پس از رفتن رونالدو با بحران بزرگی روبه رو شد، اکنون امیدها را زنده نموده که بتواند در آینده با راهنمایی زیدان دوباره بر نوک قله بیایستد.

کهکشانی ها انرژی بسیار زیادی بدست آوردند و انتظار می رود در ادامه راه نیز پیروز عمل نمایند. آنها به گفته روزنامه های اسپانیایی به لالیگا بازگشتند و اکنون یکی از مدعیان قهرمانی اسپانیا نام دارند.

رئال مادرید در ادامه راه، چهارشنبه با بیلبائو، تیم یازدهم جدول بازی دارد و پس از آن باید با ایبار، گرانادا و الچه در سال 2020 بازی کند.

فردا بعد از ظهر نیز قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد و این تیم که صدرنشین گروهش شد باید با یکی از تیم های پورتو، آتالانتا، لاتزیو و لایپزیگ روبه رو گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1354

به "سیلی محکم زیدان به منتقدین، رئال مادرید با برد 5 بر صفر دوباره زنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیلی محکم زیدان به منتقدین، رئال مادرید با برد 5 بر صفر دوباره زنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید