طعنه مورینیو به مدیران منچستریونایتد بابت کوشش برای خرید یک بازیکن جدید

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرمربی سابق شیاطین سرخ در اظهارنظری طعنه آمیز مدیران این باشگاه را به خاطر کوشش شان برای خرید هموطن او از یکی از تیم های پرتغالی دست انداخت.

طعنه مورینیو به مدیران منچستریونایتد بابت کوشش برای خرید یک بازیکن جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام به کارفرمایان سابق خود در باشگاه منچستریونایتد به خاطر داستان بی سرانجام کوشش شان برای خرید برونو فرناندس از تیم اسپورتینگ لیسبون طعنه زد.

طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد، این باشگاه بر سر شروط شخصی با ستاره تیم اسپورتینگ لیسبون توافق نموده است، اما حاضر نیست 80 میلیون یورویی را که این باشگاه می خواهد، بپردازد و سقف پیشنهادش 60 میلیون یورو بوده است. همین موضوع سبب شده مدیر برنامه های این بازیکن از احتمال ماندن او در پایتخت پرتغال تا سرانجام فصل جاری خبر دهد.

ژوزه مورینیو شب گذشته (چهارشنبه) پس از پیروزی تیمش مقابل نوریچ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، در جمع خبرنگاران از یکی از آنها درباره شرایط کوشش باشگاه سابقش برای جذب فرناندس سؤالی پرسید که به نوبه خودش عجیب بود، چون هیچ ارتباطی به او یا تاتنهام نداشت.

آقای خاص از آن خبرنگار پرسید: لیسبون چطور بود؟ همه چیز در لیسبون خوب بود؟ بالاخره برونو فرناندس به منچستریونایتد می فرایند یا نه؟ انگار فقط شما به لیسبون می روید و او قرار نیست بیاید. اما واقعاً می آید یا نه؟

مورینیو سپس موضوع صحبتش را عوض و روی اولین برد تیمش در پنج بازی اخیر آن در لیگ برتر تمرکز کرد.

فرناندس 25 ساله که در پست هافبک برای اسپورتینگ لیسبون بازی می نماید، یکی از مهره هایی است که من یونایتد از مدت ها پیش مترصد خرید او بوده و الان با مصدومیت پل پوگبا و اُفت محسوس خط میانی تیم، قرمزپوشان منچستر بیش از هر زمان دیگری به او احتیاج دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 703

به "طعنه مورینیو به مدیران منچستریونایتد بابت کوشش برای خرید یک بازیکن جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه مورینیو به مدیران منچستریونایتد بابت کوشش برای خرید یک بازیکن جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید