طولانی شدن مدت فیلمبرداری رمانتیسم عماد و طوبا به علت اختلاف نظر های پدر و پسری

به گزارش مجله گوگل ایرانی، صباغ زاده درباره جزئیات فراوری فیلم رمانتیسم عماد و طوبا و بازی مرحوم علی انصاریان در این پروژه سخن گفت.

طولانی شدن مدت فیلمبرداری رمانتیسم عماد و طوبا به علت اختلاف نظر های پدر و پسری

مهدی صباغ زاده تهیه کننده فیلم رمانتیسم عماد و طوبا در در گفت وگو با خبرنگاران، درباره حضور علی انصاریان در این فیلم گفت: از شروع پروژه، مرحوم علی انصاریان برای نقش پدر طوبا به وسیله کارگردان انتخاب شد. علی بسیار انسان شریف و از نظر اخلاق و رفتار خیلی مورد توجه من و کاوه بود. همه ما، چه کسانی که علی را از نزدیک دیده بودند و چه کسانی که با او کار نموده بودند، از رفتن او بسیار آزرده خاطر شدند.

صباغ زاده در مورد همکاری پدر پسری شان با کاوه گفت: تجربه همکاری پدر پسری هم سخت است و هم آسان. کاوه به عنوان کارگردان یک سری ایده و نظر دارد و من هم به عنوان تهیه کننده یک سری ملاحظات دارم. مثلا در فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با اینکه مدت فیلمبرداری بین 45 روز تا 2 ماه برآورد شده بود؛ ولی فیلمبرداری این پروژه 3 ماه طول کشید.

صباغ زاده مطرح نمود: بنظرم فیلم رمانتیسم عماد و طوبا مستحکم تر و قوی تر از فیلم ایتالیا-ایتالیا است. فیلمی جوان پسند، ترغیب کننده به ازدواج و در جهت حفظ و حمایت بنیان خانواده است.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که این فیلم با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبه رو گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1871

به "طولانی شدن مدت فیلمبرداری رمانتیسم عماد و طوبا به علت اختلاف نظر های پدر و پسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طولانی شدن مدت فیلمبرداری رمانتیسم عماد و طوبا به علت اختلاف نظر های پدر و پسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید