علیزاده: 20 گل مفت خورده ایم و 17 بار توپ را به تیر زده ایم، قبول می کنم که زیاد کارت زرد گرفته ام!

به گزارش مجله گوگل ایرانی، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: قبول دارم که در لیگ سال جاری زیاد کارت زرد گرفته ام و باید این عادت نادرست را ترک کنم.

علیزاده: 20 گل مفت خورده ایم و 17 بار توپ را به تیر زده ایم، قبول می کنم که زیاد کارت زرد گرفته ام!

علیرضا علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص شکست تیمش برابر استقلال گفت: ما واقعا در این بازی مثل خیلی از بازی های گذشته بدشانس بودیم. در صحنه گل اول استقلال بسیاری از کارشناسان گفتند که هیچ خطایی رخ نداده ولی داور خطا گرفت و همان صحنه تبدیل به گل استقلال شد، آن هم گلی که از زاویه صفر درجه به ثمر رسید و این نشان داد که تیم ما چقدر بدشانس است. ضمناً در یک صحنه هم داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد که این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و حقمان این بود که امتیاز بگیریم ولی متاسفانه بدشانسی آوردیم. سال جاری در خیلی از بازی ها بدشانس بودیم و از طرفی اشتباهات داوری هم به تیم ما ضربه شدیدی زد. نکته جالب در مورد تیم ما این است که در لیگ سال جاری راحت 20 بار گل مفت خورده ایم که بیشتر روی اشتباهات فوتبال و اشتباهات خودمان بوده است. از طرفی 17 بار هم توپ را به تیر دروازه ها زده ایم و نمی دانیم این بدشانسی ها چه زمانی قرار است به انتها برسد؟

علیزاده که در لیگ سال جاری 8 بار کارت زرد گرفته است در مورد این موضوع توضیح داد: فکر می کنم از این تعداد کارت زرد 3 یا 4 کارت مربوط به اعتراض های من بوده است و آقای قلعه نویی هم در این زمینه به من تذکر داده است . می دانم که این تعداد کارت زرد زیاد است و می دانم که باید این عادت نادرست را ترک کنم.

هافبک گل گهر در ارتباط با بازی بعدی تیمش مقابل پرسپولیس خاطر نشان کرد: ما با برترین تیم ایران و یکی از برترین تیم های آسیا روبرو خواهیم شد. آنها برای قهرمانی احتیاج به سه امتیاز دارند ولی ما هم دنبال جبران شکست مقابل استقلال هستیم. مطمئنا این بازی برای هیچ کدام از دو تیم آسان نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1690

به "علیزاده: 20 گل مفت خورده ایم و 17 بار توپ را به تیر زده ایم، قبول می کنم که زیاد کارت زرد گرفته ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: 20 گل مفت خورده ایم و 17 بار توپ را به تیر زده ایم، قبول می کنم که زیاد کارت زرد گرفته ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید