مسائل منطقه کالپوش سمنان با حضور معاون توسعه روستایی بررسی شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مسائل و مسائل روستای حسین آباد کالپوش و راه چاره های برون رفت از این مسائل با حضور معاون توسعه روستایی و منطقه ها محروم ریاست جمهوری بررسی شد.

مسائل منطقه کالپوش سمنان با حضور معاون توسعه روستایی بررسی شد

به گزارش خبرنگاران از سمنان، در این جلسه علی اصغرخانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، فرماندار شهرستان میامی، مدیران کل نوسازی مدارس و بنیاد مسکن استان سمنان، معاون شرکت آبفای کشور و معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن ارائه شرایط روستای حسین آباد کالپوش با بیان مسائل ناشی از رانش زمین در این روستا، پیشنهاداتی برای حل این مسائل ارائه کردند.

نمایندگان دستگاه های ذیربط در مباحث کارشناسی درباره نحوه انتقال خانوار های آسیب دیده از رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش به سایت تازه، به موارد گوناگونی، چون نحوه ساخت، راه اندازی، آب، فاضلاب و سایر انشعابات و همچنین چگونگی مساعدت به اهالی در جهت جابجایی پرداختند.

مدنی در این جلسه معاون برنامه ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و منطقه ها محروم ریاست جمهوری را مامور کرد تا راه حل های پیشنهادی را در قالب مصوبه جلسه آماده کند و این مصوبه برای اقدامات بعدی به رییس جمهوری ارسال شود.

منطقه کالپوش از بخش های محروم شهرستان میامی استان سمنان است که در پی بارندگی در زمستان سال 97 و رانش زمین در این منطقه آسیب های جدی به این بخش وارد شد

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1854

به "مسائل منطقه کالپوش سمنان با حضور معاون توسعه روستایی بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل منطقه کالپوش سمنان با حضور معاون توسعه روستایی بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید