مورینیو: یک بر صفر باخته ایم نه 10 بر صفر، پس هنوز شانس صعود داریم، آلی از دست خودش عصبانی بود، نه من!

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام از اینکه شانس تیمش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کم جلوه داده می شود، ناراضی است.

مورینیو: یک بر صفر باخته ایم نه 10 بر صفر، پس هنوز شانس صعود داریم، آلی از دست خودش عصبانی بود، نه من!

به گزارش خبرنگاران، کار تیم فوتبال تاتنهام برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست خانگی یک بر صفر این تیم مقابل لایپزیگ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی سخت شد.

با این حال ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام که برای بازی شب گذشته (چهارشنبه) دو مهره کلیدی مانند هری کین و هئون مین سون را در اختیار نداشت، معتقد است که تیمش هنوز می تواند به مرحله بعد صعود کند.

مورینیو پس از مسابقه ای که در آن میهمان آلمانی بر بازی مسلط بود و در نهایت هم با گل تیمو ورنر از روی نقطه پنالتی در دقیقه 58 به گل رسید، به سؤال یک خبرنگار مبنی بر اینکه آیا اقای خاص برای تیمش شانسی جهت صعود به مرحله یک چهارم نهایی متصور است، اینگونه پاسخ داد: ما یک بر صفر باخته ایم و یک بر صفر هم یک برصفر است نه 10 بر صفر. پس هنوز شانس داریم. به همین سادگی. ما اولین تیمی نخواهیم بود که در خانه یک بر صفر می بازد و در بازی برگشت صعود می کند.

مورینیو در پاسخ به سؤال خبرنگاری دیگر که از او پرسید آیا تیم او ضعیف بازی کرده است یا لایپزیگ خیلی خوب بوده است، به شیوه ای که مشخص بود از این پرسش راضی نیست، گفت: آیا فکر می کنید که ما بد بازی کرده ایم؟

زمانی که خبرنگار به مورینیو یادآوری کرد که تیمش باخته است، آقای خاص عصبانی شد و این بار گفت: جوابت را نمی دهم چون سؤالت را دوست ندارم و به نظرم سؤالی که کردی بیجا بود.

مورینیو در ادامه تأکید کرد: ما در مقطع بسیار دشواری قرار داریم. من واقعاً به بازیکنانم افتخا می کنم و چیزی که مرا نگران می کند این است که این شرایط تا پایان فصل ادامه داشته باشد. با این حال درباره بازی برگشت مقابل لایپزیگ من می توانم به شما تضمین بدهم که تا جایی که جان داشته باشیم خواهیم جنگید.

مسائل تاتنهام از دقیقه 64 که مورینیو تصمیم به تعویض دلی آلی گرفت و این هافبک انگلیسی هم اعتراضش به این موضوع را با پرتاب کفش خود و یک بطری آب نشان داد، شدت گرفت.

سرمربی پرتغالی تاتنهام اما نسبت به این موضوع واکنشی خونسردانه نشان داد و درباره آن اظهار نظری جالبی انجام داد و گفت: فکر می کنم که آلی از عملکرد خودش عصبانی بود نه از دست من. به نظر او خوب فهمید که چرا تعویضش کردم و بعد از خروج او بازی تیم ما بهتر شد.

تاتنهام سه هفته دیگر در آلمان میهمان لایپزیگ خواهد بود و باید در آن بازی حداقل دو گل بزند تا در وقت های معمول بازی صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 771

به "مورینیو: یک بر صفر باخته ایم نه 10 بر صفر، پس هنوز شانس صعود داریم، آلی از دست خودش عصبانی بود، نه من!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: یک بر صفر باخته ایم نه 10 بر صفر، پس هنوز شانس صعود داریم، آلی از دست خودش عصبانی بود، نه من!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید