پرسپولیس، تیمی مستعد که نباید دست کم گرفته گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، در فصلنامه AFC از تیم پرسپولیس به عنوان حریفی سرسخت و مستعد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا یاد شده است.

پرسپولیس، تیمی مستعد که نباید دست کم گرفته گردد

به گزارش خبرنگاران، شماره جدید فصلنامه کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) منتشر شد. در بخشی از شماره جدید فصلنامه AFC به 8 تیم صعود نموده به مرحله یک چهارم نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا اشاره شده است.

در شماره جدید این فصلنامه نوشته شده است: پرسپولیس برای اولین بار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می نماید، اما این تیم مستعد از ایران نباید دست کم گرفته گردد.

پرسپولیس در چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا سه بار به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها راه یافته که این نشان از ثبات این تیم دارد، اما این تیم تهرانی پیش از این دوره که لخویا را در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به جمع هشت تیم برتر راه یافت، پیروز نشده بود از مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

سرخپوشان ایرانی از گروه سخت و فریبنده D در حالی به مرحله حذفی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردند که صعودشان به این دور از رقابت ها کاملاً بسته به پیروزی 4 بر 2 این تیم برابر الوحده و فزونی 4 بر 3 الهلال در بازی همزمان برابر الریان داشت.

پرسپولیس که اوایل امسال میلادی به قهرمانی لیگ برتر ایران رسید، چندین بازیکن کلیدی تیم ملی ایران را در اختیار دارد که از آن جمله می توان به ستاره این تیم یعنی مهدی طارمی، وحید امیری هافبک این تیم، سیدجلال حسینی در پست دفاع و علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم اشاره نمود.

سرمربی این تیم برانکو ایوانکوویچ که از سال 2015 راهنمایی تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده دارد، پیش از این سابقه سرمربیگری در اروپا و آسیا را دارد. در سال 2002 این سرمربی کروات، تیم زیر 23 سال آسیا را به قهرمانی بازی های آسیایی رساند و پس از آن در مسابقات جام ملت های آسیا 2004 با تیم ملی ایران به عنوان سومی رسید و در ادامه هم با این تیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2006 آلمان را کسب کرد.

در این فصلنامه همچنین به پیروزیت تیم ملی ایران برای رسیدن به مرحله پایانی جام جهانی 2018 روسیه اشاره شده است و اظهارات مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش پس از پیروزی 2 بر صفر ایران برابر ازبکستان که صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 را قطعی کرد، منتشر شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 745

به "پرسپولیس، تیمی مستعد که نباید دست کم گرفته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، تیمی مستعد که نباید دست کم گرفته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید