پیش بینی 12 اعزام برون مرزی برای تیم ملی تنیس روی میز بانوان

به گزارش مجله گوگل ایرانی، حمیده ایرانمنش در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه تیم ملی تنیس روی میز بانوان مترصد اجازه ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش است تا بتواند اردوهای آماده سازی خود را شروع کند، گفت: از دو ماه پیش برنامه های مورد نظر برای آماده سازی ملی پوشان را تدوین و به فدراسیون ارائه کردیم. این برنامه شامل تمام اردوها و اعزام های پیشنهادی تا سرانجام سال است.

پیش بینی 12 اعزام برون مرزی برای تیم ملی تنیس روی میز بانوان

وی توضیح داد: طبق این برنامه و با توجه به در پیش بودن مسابقات تیمی قهرمانی دنیا قرار بود از اوایل خردادماه تمرینات تیم ملی شروع گردد اما دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش چنین اجازه ای را به ما نداد. حالا هم آماده هستیم تا هر زمان اجازه لازم صادر گردد، بلافاصله برای تشکیل اردو و شروع تمرینات اقدام کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص برنامه پیشنهادی به فدراسیون و اینکه چه اردوها و اعزام هایی در این برنامه لحاظ شده است، اعلام نمود: برای هر ماه یک مرحله اردوی 17 - 15 روزه پیش بینی شده است. ضمن اینکه خواهان 12 - 10 اعزام برون مرزی برای حضور در پروتورهای مختلف دنیای هم شده ایم. البته که اجرای این برنامه ها منوط به خیلی از عوامل است که شرایط اقتصادی فدراسیون و تقویم فدراسیون دنیای (ITTF) از مهمترین آنهاست.

ایرانمنش تاکید نمود: اینکه پروتورهای موردنظر در تقویم 2020 فدراسیون دنیای تنیس روی میز باشند، اصلاً معین نیست. فعلاً که تمام رویدادهای این فدراسیون تا شهریورماه لغو شده است. اولین مسابقه ای که قرار است با نظر ITTF برگزار گردد، مسابقات قهرمانی دنیا است. مهرماه و کره جنوبی به عنوان زمان و محل برگزاری این رقابت ها مشخص شده اما اینکه برگزاری این مسابقات هم منتفی گردد، اصلاً بعید نیست.

وی با یادآوری اینکه مسابقات قهرمانی دنیای قرار بود فروردین ماه برگزار گردد اما به خاطر کرونا لغو و به مهرماه موکول شد، توضیح داد: حتی این احتمال که فدراسیون دنیای تمام رویدادهای 2020 خود را لغو کند، وجود دارد. قرار است مسئولان فدراسیون دنیای در نشستی در این زمینه تصمیم گیری لازم را داشته باشند. آن نشست و نتایجش برای ما هم ملاک خواهد بود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: در صورت منتفی شدن برگزاری رویدادهای امسال میلادی، قطعاً برنامه آماده سازی ما دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد. در غیر این صورت اما به شرط موافقت مسئولان داخلی و شرایط اقتصادی فدراسیون حداکثر برنامه موردنظر را اجرا می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1007

به "پیش بینی 12 اعزام برون مرزی برای تیم ملی تنیس روی میز بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 12 اعزام برون مرزی برای تیم ملی تنیس روی میز بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید