3 هزار واحد مسکن محرومان در اردبیل احداث می شود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: 3 هزار واحد مسکونی از طریق این بنیاد برای محرومان و افراد بی بضاعت ساخته می شود.

3 هزار واحد مسکن محرومان در اردبیل احداث می شود

به گزارش خبرنگاران اردبیل فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در نشستی با سرپرست فرمانداری خلخال گفت: قول احداث 3 هزار واحد مسکن محرومان را داده بودیم که پیروز به احداث 2 هزار و 500 واحد مسکن شدیم و تلاش می کنیم در اسرع وقت ساخت 500 واحد باقیمانده هم به اتمام برسد.

او به همکاری بنیاد مسکن استان برای اجرای طرح های مشارکتی با شهرداری خلخال از جمله اجرای طرح پیاده راه سازی گسترده در معابر عمومی اشاره کرد و اضافه کرد: در تکمیل طرح های عمران شهری در دست اجرای شهر خلخال نیر با شهرداری همکاری خواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه نیمه کاره پل ائلرباغی بر روی رودخانه هروچای، اجرای بلوار در مبداء ورودی شهر خلخال از سمت جاده فیروزآباد و هشجین و اجرای طرح کمربندی شهر در سمت منطقه گونی خلخال از جمله طرح های بزرگ عمران شهری شهرداری خلخال است که طی تفاهم نامه ای بنیاد مسکن نسبت به اجرا و تکمیل آن ها مشارکت و اقدام خواهد کرد.

سبحانی با قدردانی از همکاری سرپرست فرمانداری خلخال در گره گشایی مشکل پیش آمده در اجرای طرح 80 واحدی مسکن اقدام ملی بیان نمود: عملیات اجرایی این پروژه بزودی در خلخال آغاز شده و مجموع واحد های مسکونی مسکن اقدام ملی این شهر به 140 واحد افزایش خواهد یافت.

او گفت: با توجه به واریز مبلغ اولیه 400 میلیون ریالی از سوی متقاضیان واجد شرایط برخورداری از مسکن اقدام ملی 80 واحدی شهر خلخال طولانی شدن زمان آغاز عملیات این پروژه موجب اعتراض متقاضیان شده بود.

مسعود یگانه، سرپرست فرمانداری خلخال هم در این جلسه استفاده از ظرفیت کاری و فنی بنیاد مسکن استان اردبیل را فرصتی مغتنم برای اجرای طرح های عمران شهری شهرداری ذکر کرد.

او اضافه کرد: تجربه پیروز کسب شده از اجرای طرح های عمرانی قبلی شهرداری از سوی این نهاد انقلابی در خلخال مسئولان این شهرستان را به اجرای پیروز سایر طرح های عمرانی از طریق بنیادمسکن استان اردبیل امیدوار کرده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1732

به "3 هزار واحد مسکن محرومان در اردبیل احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 هزار واحد مسکن محرومان در اردبیل احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید