4 تیم در تور جهانی والیبال ساحلی کیش ثبت نام کردند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، در فاصله 93 روز مانده به شروع تور جهانی کیش، ایتالیا به عنوان چهارمین تیم برای حضور در این رقابت ها ثبت نام کرد.

4 تیم در تور جهانی والیبال ساحلی کیش ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از سه شنبه اول تا شنبه پنجم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

ثبت نام تیم های شرکت کننده در این رقابت ها از نیمه آبان ماه آغاز شده است و تا کنون چهار تیم از آرژانتین (خولیان آزاد - نیکلاس کاپوگروسو)، کانادا (بن ساکستن - گرنت اوگرمن)، اتریش (فلورین اشنتزر - دنیل مولنر) و ایتالیا (کارلو بونیفازی - فابریتزیو مانی) برای حضور در تور جهانی کیش ثبت نام کردند.

ثبت نام اولیه تیم ها تا اول بهمن ماه ادامه دارد. در جدول اصلی تور جهانی 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس رده بندی جهانی در دو جدول قرار می گیرند.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال 94 با حضور 48 تیم از 21 کشور جهان در جزیره کیش برگزار گشت و تیم های قطر (جفرسون سانتوس پریرا - شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی - آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک - پیوتر کانتور) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال 95 با حضور 40 تیم در جزیره کیش برگزار گشت و تیم های روسیه (نیکیتا لیامین - ویاچزلاف کرازیلنیکوف)، لهستان (پیوتر کانتور - بارتوش لوزیاک) و روسیه (اولگ استویانوفسکی - آرتم یارزوتکین) رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 747

به "4 تیم در تور جهانی والیبال ساحلی کیش ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 تیم در تور جهانی والیبال ساحلی کیش ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید