آبی؛ قایق 500 میلیون پوندی مالک من سیتی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، شیخ منصور، مالک من سیتی، 500 میلیون پوند برای یک قایق تفریحی بسیار بزرگ هزینه کرده که فقط در استادیوم 55000 نفری باشگاه جا می شود.

آبی؛ قایق 500 میلیون پوندی مالک من سیتی

شیخ منصور قایق 525 فوتی را قبل از شروع فصل تحویل خواهد گرفت، و نام آن را برای علاقه به قهرمانان لیگ برترش آبی گذاشته است. این قایق بادبانی که چهارمین قایق بزرگ جهان است، دارای 40 کابین برای 48 مهمان و چهار عرشه از جمله یک محوطه بزرگ در فضای باز است که به سکوی شنا و باشگاه متصل است. بالکن های اتاق ویژه این قایق از طریق ترنس دیسدیل، طراح و صاحب سبک لندنی، طراحی شده است. همچنین دو سکوی فرود هلیکوپتر برای حمل و نقل مسافران به ساحل وجود دارد. این کشتی 15320 تنی با 80 خدمه می تواند با سرعت 21.8 مایل در ساعت حرکت کند؛ و در تلاشی برای سازگاری با محیط زیست، موتور بخشی از این قایق دیزلی و بخشی از آن الکتریکی است. اما شیخ برای پر کردن مخزن دردسر خواهد داشت، زیرا مخزن پر از سوخت در حدود 500 هزار پوند هزینه در پی دارد.

یک منبع گفت: آبی در صدر جدول قایق های تفریحی واقع شده است. شاید یکی دو مورد از آن بزرگتر باشند، اما در دریا های آزاد هیچ چیزی بهتر از آن نیست. این قایق بسیار مدرن است و بر طبق استاندارد های دقیق شیخ منصور ساخته شده است. هر چیزی که او خواسته فراهم شده است، و او آنقدر ثروت دارد تا مطمئن شود که همه چیز طبق برنامه ریزی هایش پیش می رود. امیدواریم هروقت نیاز به پر کردن مخزن سوخت داشت بتواند از کارت تخفیف استفاده کند!

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2062

به "آبی؛ قایق 500 میلیون پوندی مالک من سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبی؛ قایق 500 میلیون پوندی مالک من سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید