آشنایی با بهترین مراکز اسپا در استانبول!

به گزارش مجله گوگل ایرانی، اگر در پی جایی ایده آل برای رفع کردن خستگی های جسمی می شد ما یک پیشنهاد عالی برای شما داریم؛ اسپاهای استانبول. نمی دانیم تا چه اندازه در مورد ماساژهای ترکیه ای شنیده اید اما به گفتن همین یک جمله اکتفا می کنیم که اگر تنها برای یک بار به یکی از مراکز اسپا که در ادامه از آنها نام می بریم مراجعه کنید دیگر امکان ندارد برای دریافت این نوع خدمات به مرکز دیگری بروید.

آشنایی با بهترین مراکز اسپا در استانبول!

معمولا هتل ها برای آنکه بتوانند توجه تعداد بیشتری از مسافرین را به خود جلب کنند حتما یک مرکز اسپای مجهز در هتل در نظر می گیرند و به همین دلیل اغلب هتل هایی که در کشور ترکیه و در شهر استانبول وجود دارد به یک مرکز اسپا مجهز شده است.

برای رزرو آنلاین پرواز + هتل به مقصد استانبول روی عکس زیر کلیک کنید:

اسپا چیست؟

قبل از اینکه در مورد اسپاهای استانبول با شما صحبت کنیم بر خود لازم می دانیم که در مورد این واژه اطلاعات مختصری را در اختیارتان قرار دهیم.

اسپا در واقع مرکزی است که در آن آب درمانی با آب های معدنی و یا آب دریا انجام می گردد. معمولا در سالن هایی که آب درمانی بدین شکل انجام می گردد برخی خدمات مراقبتی از پوست صورت و بدن نیز ارائه می گردد. شاید جالب باشد که بدانید واژه اسپا (SPA) از شهری در کشور بلژیک برگرفته شده است. در این شهر چند چشمه معدنی طبیعی وجود دارد که این چشمه ها خواص معدنی دارند. این شهر یکی از گردشگر پذیرترین شهرهای کشورهای بلژیک به شمار می رود.

با مراجعه به مراکز اسپا می توانید از خدمات زیر استفاده کنید:

  • آب درمانی با آب های معدنی
  • از بین بردن سلولیت بدن
  • ماساژ دست و پا
  • لایه برداری از پوست
  • خدمات آرایشی

بهترین اسپاهای استانبول چه نام دارند؟

تا بدینجا با برخی از خدماتی که در مراکز اسپا ارائه می گردد آشنا شدیم. حال وقت آن رسیده است که با اسپاهای استانبول که قادرند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند آشنا شویم.

هتل فورسیزن

یکی از مجهزترین اسپاهای استانبول، در هتل فورسیزن واقع شده است. در این هتل نیز می توانید لوکس ترین و لاکچری ترین خدمات اسپا را دریافت کنید. توصیه می کنیم بعد از آنکه به هتل رفتید و قبل از آنکه هر کاری دیگری را انجام دهید ابتدا به سراغ حمام ترکی بروید و بعد از آن به محلی بروید که خدمات آب درمانی ارائه می گردد. البته بهتر است سعی کنید از ماساژهای تایلندی، ریکی و غیره نیز غفلت نکنید و خستگی که طی راستا برایتان به وجود آمده است را رفع کنید.

از جمله خدماتی که در این مرکز می توان دریافت کرد اسکراب پوست، استخر روباز، مانیکور و گرداب قابل عنوان هستند.

سنیتز | اسپاهای استانبول

اگر قوه تخیل قوی دارید توصیه می کنیم برای استفاده از خدمات اسپا به سنیتز بروید. به چند علت این مرکز از جمله بهترین اسپاهای استانبول به شمار می رود. اولین علتی که برای این موضوع می توانیم به آن اشاره کنیم قرار گیری این مرکز اسپا در یکی از کاخ های به جای مانده از زمان امپراطوری عثمانی ها است.

این کاخ امروز به یک هتل 5 ستاره تبدیل شده و مرکز اسپایی که در آن قرار گرفته است در نوع خود بسیار بی نظیر و زیبا ظاهر شده است. علت دومی که باعث شده ما این مرکز را از بهترین اسپاهای استانبول بنامیم فعالیت کادری مجرب و ماهر در این مرکز است.

کارهای متفاوتی را می توان در این مرکز اسپا انجام داد. برای مثال اگر دوست دارید می توانید به گرداب های آب رفته و یا در استخرهایی که به صورت روباز ساخته شده اند شنا کنید. رفتن به کابین های اختصاصی و دریافت خمات ماساژ نیز در از دیگر کارهای لذت بخشی است که در مرکز اسپا سنیتز امکان انجام آن برای شما فراهم شده است.

در ضمنً یک درمان سنتی که شامل اسکراب پوست به همراه قهوه، شکر قهوه ای، فوم معطر، انگور، عسل و ماساژ روغن است نیز در اختیار مراجعه کنندگان قرار داده می گردد.

میس (خانم)

میس را نیز می توان یکی از بهترین اسپاهای استانبول نامید. این مرکز در نزدیکی موزه باستان شناسی استانبول قرار گرفته است و به علت موقعیت مناسبی که دارد دسترسی به آن بسیار راحت شده است. میس در هتل میس قرار گرفته است و خدمات متفاوتی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز می توان به اتاق های غیر سیگاری، وان آب گرم، حمام ترکی، وای فای رایگان و استخر روباز فصلی آن اشاره کرد. در این هتل هر اتاق دارای یک حمام اختصاصی است و این نیز از دیگر مزیت های اقامت در هتل میس به شمار می رود.

هتل Soho | اسپاهای استانبول

یکی دیگر از اسپاهای استانبول در هتل Soho قرار گرفته است. این هتل سه طبقه بوده و در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است. باغ زیبای این هتل، رستوران مدرن آن، سرو انواع غذهای خوشمزه و امکاناتی که در اتاق های این هتل در نظر گرفته شده است از جمله مزیت های اقامت در این هتل به شمار می رود. البته از تمام این ها که بگذریم مرکز اسپای آن نیز در خور توجه می باشد. خدمات متفاوتی مانند خدمات مانیکور، پدیکور، ماساژ و غیره در این مرکز ارائه می گردد.

این هتل با خیابان استقلال فاصله کمی داشته و به همین جهت می توانید به راحتی به گالری های هنری، رستوران و کافه هایی که در این خیابان قرار دارند مراجعه کنید.

لوندر (اسطوخودوس)

از دیگر اسپاهای استانبول مرکز لوندر است. این مرکز نیز خدمات بسیار لوکس و لاکچری را به علاقه مندان به اسپا ارائه می کند. این مرکز اسپا در هتل ریتز کارلتون قرار گرفته و به علت ارائه خدمات مجلل و بسیار لوکس معروفیت فراوانی را به دست آورده است.

از دیگر دلایل معروفیت این مرکز می توان به ماساژ با صدف اشاره کرد. ماساژ با صدف نیز خواص خود را داشته و به خوبی می تواند خستگی های جسمی را از تن به دور کند.

Caudalie Vinotherapie | اسپاهای استانبول

یکی از بهترین اسپاهای استانبول در Caudalie Vinotherapie قرار گرفته است. تجربه استفاده از خدماتی که در یک فضای بسیار لوکس و لاکچری ارائه می گردد از جمله مزیت هایی است که با رفتن به این مرکز اسپا می توانید دریافت کنید. این مرکز مساحتی برابر 400 مترمربع داشته و بر اساس متد فنگ شویی نیز چیدمان شده است و به همین دلیل با رفتن به داخل این مرکز آرامشی وصف ناپذیر و ناشناخته تمام وجود شما را سرشار می کند.

سونای فنلاندی، چشمه یخ، استخر شناور، استخر آب دریا و نیمکت های چوبی که در زیر یک سقف با نمای گنبدی شکل قرار گرفته اند از جمله خدماتی است که می توان در این مرکز به آن اشاره کرد.

حمام آقا

از دیگر اسپاهای استانبول حمام آقاست که قدمت زیادی داشته و تاریخ ساخت آن به سال 1454 بر می گردد. این حمام در فاصله کمی از میدان تکسیم قرار گرفته و به علت بافت سنتی و قدیمی که دارد برای افرادی که به اشیاء و مکان های قدیمی علاقه فراوانی نشان می دهند می تواند بسیار مجذوب کننده و دوست داشتنی به نظر آید.

این حمام از طریق سلطان محمد دوم ساخته شده و دو طبقه دارد. سقف این بنا به شکل یک گنبد بوده و بدین صورت نور خورشید می تواند به راحتی ورود پیدا کند و فضا به زیبایی تمام روشن و نورانی گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2093

به "آشنایی با بهترین مراکز اسپا در استانبول!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین مراکز اسپا در استانبول!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید