استعفای 25 نفر از پرستاران به دلیل فشار کار

به گزارش مجله گوگل ایرانی، 25 نفر از پرستاران استان مرکزی به دلیل فشار کاری در دوران شیوع کرونا کار را رها یا استعفا کردند.

استعفای 25 نفر از پرستاران به دلیل فشار کار

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، شرایط چند شهرستان استان مرکزی در روبروه با کرونا از جمله اراک، خمین، خنداب، فراهان، کمیجان، دلیجان قرمز، محلات و شازند نارنجی و مابقی زرد هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: نزدیک به 6 ماه از کوشش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا ویروس می گذرد و بسیار خسته هستند.

سید محمد جمالیان اضافه کرد: بنابراین روبرو با چنین شرایطی فشار مضاعفی را بر سایر پرسنل وارد ساخته است و مشاهده رفتارهای اجتماعی مردم و عادی انگاری آن ها نسبت به این بیماری موجب از دست رفتن روحیه کادر درمان می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اضافه کرد: تعداد زیادی از پرسنل به کرونا مبتلا شدند به طوری که تا 14 روز امکان حضور در مراکز درمانی را ندارند. 25 نفر از پرستاران کار را رها کردند که یا از نیروهای طرحی بودند که توقف در طرح گرفتند و یا نیروی شرکتی بودند که استعفا دادند. بنابراین روبرو با چنین شرایطی فشار مضاعفی را بر سایر پرسنل وارد ساخته است و مشاهده رفتارهای اجتماعی مردم و عادی انگاری آن ها نسبت به این بیماری موجب از دست رفتن روحیه کادر درمان می گردد.

وی مطرح نمود: برگزاری اجتماعاتی مانند مراسم پس از پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل داماش گیلان در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور و صعود به لیگ برتر فوتبال که پروتکل های بهداشتی در آن رعایت نمی گردد، کادر درمانی را بیش از پیش نگران و آزرده خاطر نموده است.

جمالیان توضیح داد: در شرایط سخت کنونی کادر بهداشت و درمان به دلیل حفظ سلامت مردم در حال مقابله با این بیماری هستند و خود را از خانواده خود محروم کردند و در مقابل از مردم هم همین انتظار می رود که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند و به منظور حمایت از کادر درمانی از بسیاری از هیجانات و خواسته هایشان بگذرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1145

به "استعفای 25 نفر از پرستاران به دلیل فشار کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای 25 نفر از پرستاران به دلیل فشار کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید