اسکوچیچ:کامبوج قابل احترام است و آنها را دستکم نمی گیریم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:می خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که ملاقات با بحرین را فراموش نمایند.

اسکوچیچ:کامبوج قابل احترام است و آنها را دستکم نمی گیریم

به گزارش خبرنگاران ، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از ملاقات تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کامبوج گفت:دوست دارم رضایت خودم را از بازی مقابل بحرین اعلام کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در حالی که فشار روانی زیادی روی تیم ما بود نتیجه خوبی گرفتیم اما می خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که آن مسابقه را فراموش نمایند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید نمود: در فوتبال ما کاری به اتفاقاتی که در گذشته اتفاق افتاده نداریم.ما نمی خواهیم تیم کامبوج را دست کم بگیریم و برای آنها احترام قائل هستیم. وقتی بازی های آنها را دیدن می کنم متوجه شده ام عملکرد آنها خیلی بهتر از نتایج آنها است. از بازیکنان تیمم می خواهم که تمرکز زیادی برای این بازی داشته باشند و جدیت خود را حفظ نمایند. ما آمده ایم که کامبوج را شکست بدهیم و برای حریفمان احترام زیادی قائل هستیم.

اسکوچیچ در مورد فرایند آماده سازی تیم ملی فوتبال گفت: ما اردوی خیلی خوبی داشتیم و در این مدت تمرینات منظمی داشتیم. بازیکنان ما بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند و سعی می کنیم به برترین شکل برای ایران نمایندگی کنیم. مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می کنیم و همواره با توان صد در صدی به میدان خواهیم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که بازی با کامبوج در جدول برای تیم ملی ایران چقدر موثر است اسم کرد: ما برای این به اینجا آمده ایم که تمام امتیازات بازی ها را جمع کنیم و کاری به اتفاقات و اما و اگرها و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می دهد نداریم. کادر فنی و مجموعه تیم ملی باید روی بازی با کامبوج تمرکز نمایند و از آنها می خواهم به بازی با عراق فکر ننمایند و به اما و اگرها توجهی نداشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1705

به "اسکوچیچ:کامبوج قابل احترام است و آنها را دستکم نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ:کامبوج قابل احترام است و آنها را دستکم نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید