اطلاعات و عکس های هتل فور سیزن مسکو

به گزارش مجله گوگل ایرانی، هتل های فور سیزن در هر شهری از جهان که باشند با توجه به کیفیت منحصر به فرد و ارائه خدمات خوب، در بین گردشگران بسیار محبوب هستند. فور سیزن مسکو نیز از این دسته خارج نیست و بسیاری از افرادی که در پی هتل 5 ستاره در مسکو هستند به سراغ فور سیزن می آیند. اگر شما هم قصد سفر به مسکو را در قالب تور مسکو دارید بهتر است با این هتل بیشتر آشنا شوید. ضمناً از قلم نیاندازید برای سفر به این شهر زیبا که در کشور روسیه قرار گرفته است باید ویزای روسیه تهیه نمائید.

اطلاعات و عکس های هتل فور سیزن مسکو

هتل فور سیزن مسکو

برترین موقعیت مکانی را می توان برای این هتل متصور شد، شما فقط چند دقیقه از میدان سرخ و کاخ کرملین فاصله دارید، پس می توان گفت که در قلب مسکو قرار گرفته است. در تمام این هتل 5 ستاره، وای فای رایگان وجود دارد و هر اتاق یا سوئیت دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، دستگاه قهوه ساز و حمام با سشوار می باشد.

بعلاوه یک میز و صنوق امانات نیز در اتاق ها تعبیه شده است.

رستوران Quadrum غذاهای ایتالیایی سرو می نماید و رستوران Bystro برای صرف صبحانه بوفه آماده شده است. می توانید از میل کردن غذاهای روسی در رستوران Silk Lounge و Moskovsky لذت ببرید.

اگر در روز اول اقامت خود قصد داشت به میدان سرخ بروید، فقط 75 متر از آن فاصله دارید و برای رفتن به سایر مکان اگر نیازمند مترو بودید، در یک دقیقه ای شما ایستگاه مترو Okhotny وجود دارد. بعلاوه تا فرودگاه بین المللی شرمتیوو در حدود 30 دقیقه راه است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ورزشی و اسپا اشاره نمود.

اگر در پی رزرو هتل 5 ستاره در مسکو میگردید انتخاب این هتل می تواند یکی از گزینه های خوب برای شما باشد. بعلاوه در تور مسکو و سن پترزبورگ می توانید از کارشناسان بخش تور آژانس نقطه پرواز (خبرنگاران) اطلاعات خوبی درخصوص رزرو هتل دریافت نمایید. امیدواریم با اقامت در یکی از برترین هتل های مسکو، لحظات به یاد ماندنی برای شما به یادگار بماند.

بلیط هواپیما مسکو

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2074

به "اطلاعات و عکس های هتل فور سیزن مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات و عکس های هتل فور سیزن مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید