اعتراف تلخ ژاوی هرناندز

به گزارش مجله گوگل ایرانی، بارسلونا صبح امروز در دیداری محبت آمیز در تور پیش فصل آمریکا روبروی میلان نهاده شد و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید.

اعتراف تلخ ژاوی هرناندز

این بازی محبت آمیز تحت الشعاع اتفاقی بود که برای دمبله افتاد. این بازیکن تصمیم گرفت قراردادش را با بارسا تمدید نکند و پیشنهاد پاری سن ژرمن را بپذیرد تا دوران حضورش در این باشگاه به سرانجام برسد.

ژاوی پس از پیروزی برابر میلان به خبرنگاران گفت: دمبله ناامیدم کرد. ما نمی توانستیم با پیشنهاد پی اس جی رقابت کنیم. من سعی کردم او را حفظ کنم اما او به من گفت که پیش از این با ناصر الخلیفی و لوئیس انریکه صحبت نموده و راه برگشتی نیست. این قانون بازار است. پیشنهادی که آنها ارائه کردند جای بحث نداشت. ما توان رقابت با آنها را نداریم. باعث تاسف است. برترین آرزوها را برای او دارم.

همه چیز ساده است. او نزد من آمد و گفت از پی اس جی پیشنهاد دارد. گفت که در پی جدایی است و با انریکه و ناصر الخلیفی صحبت نموده است. از او دلیلش را پرسیدم و نتوانست پاسخ مشخصی بدهد. احساس کردم که مسئله شخصی است. مهم این است که او رفتاری صادقانه با ما داشت. باید به او اجازه می دادیم جدا گردد.

سرمربی بارسا درباره درخشش آنسو فاتی در ملاقات برابر میلان گفت: آنسو برای ما سرنوشت ساز بود. او بازی بسیار خوبی ارائه کرد. ما در یک سوم هجومی به او احتیاج داریم. بسیار برایش شادمان هستم. ما به همه بازیکنان احتیاج داریم.

او بعلاوه با اشاره به شرایط تیمش در تور پیش فصل افزود: این تور بسیار مثبت بود. شرایط سختی را در ابتدای مسیر تجربه کردیم اما در مجموع خیلی خوب بودیم. مردم رفتار خیلی خوبی با ما داشتند. امروز برترین بازی این تور بود. فکر می کنم تیم خوبی را شکست دادیم. بارسای خوبی را دیدیم. جدایی دمبله باعث تضعیف ما می گردد اما خوب بودیم.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2238

به "اعتراف تلخ ژاوی هرناندز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف تلخ ژاوی هرناندز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید