پیولی: در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم اما مهم راهیابی مان به دور بعد بود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سرمربی تیم فوتبال میلان از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راضی است.

پیولی: در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم اما مهم راهیابی مان به دور بعد بود

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل ستاره سرخ بلگراد تن به تساوی یک - یک دادند و نتیجه بازی رفت و برگشت دو تیم 3 - 3 شد، اما در نهایت به خاطر قانون گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله بعد رقابت ها شدند، پس از این ملاقات خانگی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تیم ما ممکن است، جوان باشد، اما بلوغ لازم را دارد. ما در حال حاضر در بهترین فرم خود نیستیم و کسب پیروزی ها به ما اعتمادبه نفس می دهد، اما در این مقطع ما بعضی چیزها را کم داریم.

وی اضافه کرد: کمی جای تأسف دارد که نتوانستیم در این ملاقات اوضاع را بهتر در کنترل داشته باشیم و در دادن پاس ها و زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم، اما مهم این بود که ما در تقابل با تیمی که در هر دو بازی رفت و برگشت برای ما مشکلاتی به وجود آورد، به دور بعد راه یافتیم. در بازی رفت، ما قید زدن گل سوم را زدیم و به استراحت پرداختیم، اما در این ملاقات اینطور نبود و ما موقعیت هایی توسط ربیچ و ابراهیموویچ برای رسیدن به گل داشتیم. در چنین سطح از مسابقات هم جزئیات کوچک تفاوت را رقم می زند.

میلان که در قرعه کشی بعدازظهر امروز، رقیب خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را خواهد شناخت، حالا باید خود را برای بازی یکشنبه شب با رم در هفته بیست وچهارم سری A ایتالیا آماده کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1474

به "پیولی: در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم اما مهم راهیابی مان به دور بعد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم اما مهم راهیابی مان به دور بعد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید