افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به بیش از 24 هزار نفر

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تعداد مبتلایان به عفونت کرونا در روسیه طی روز گذشته، بیش از سه هزار نفر افزایش داشت و به 24 هزار و 490 نفر رسید که بیشترین میزان آلودگی در شهر مسکو است، نزدیک به دو هزار بیمار بهبود یافته و 198 نفر هم جان باختند.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به بیش از 24 هزار نفر

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز، چهارشنبه، گزارش داد که تعداد مبتلایان به عفونت ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته، سه هزار و 388 نفر افزایش یافته و در مجموع به 24 هزار و 490 نفر رسیده است.

بر اساس این اطلاعات، موارد عفونت کرونا در 84 منطقه فدرال روسیه گزارش شده است. در حال حاضر تنها جمهوری آلتای روسیه از شیوع این بیماری مصون مانده است.

بیشتر موارد جدید در مسکو (1774 نفر) ، منطقه مسکو (272 نفر) و منطقه مورمانسکی (137نفر) ثبت شده است.

علاوه بر این، طی یک روز گذشته تعداد 28 نفر جان خود را از دست دادند و 292 نفر هم بهبود یافتند. بنابراین ، تعداد موارد عفونت کرونا 16.1 درصد افزایش یافته است. یک هزار و 986 نفر بهبود یافته و متأسفانه ، 198 نفر جان خود را از دست دادند.

این ستاد بطور مجزا یادآور شده است که طی روز گذشته ، 1774 مورد جدید عفونت ویروس کرونا در شهر مسکو کشف شده و در مجموع تعداد کل موارد آلودگی در پایتخت به 14،776 نفر رسیده است. تمامی بیماران و همچنین کسانی که با آنها در تماس بودند، تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا از شهروندان روس خواسته است تا برای جلوگیری از افزایش مبتلایان، رژیم خود انزوایی (قرنطینه خانگی) را کاملاً رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 934

به "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به بیش از 24 هزار نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به بیش از 24 هزار نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید