افزایش زمان اجاره زمین در طرح اقامتگاه گردشگری عشایری ایلام

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از افزایش مدت زمان قرارداد اجاره زمین در طرح اقامتگاه گردشگری عشایری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اطلاع داد.

افزایش زمان اجاره زمین در طرح اقامتگاه گردشگری عشایری ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز چهارشنبه 6 آذر با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که روز گذشته با حضور استاندار و مدیران دستگاه های عضو برگزار گردید، درخواست مجری طرح دهکده گردشگری عشایری مبنی بر افزایش مدت زمان قرارداد اجاره زمین در طرح اقامتگاه گردشگری عشایری (سیاه چادر) واقع در تنگه ارغوان شهر ایلام مورد آنالیز نهاده شد.

او اضافه کرد: در این جلسه با توجه به توجیه پذیر بودن طرح و حمایت از بخش خصوصی مدت زمان قرارداد از یک سال به 10 سال با موافقت تمامی اعضا و دستگاه متولی (اداره کل محیط زیست استان ایلام) افزایش یافت.

شنبه زاده گفت: دهکده گردشگری عشایری واقع در تنگه ارغوان شهر ایلام با برپایی سیاه چادرهای عشایر کوچ نشین استان، با فرهنگ و زندگی عشایری و غذاهای سنتی و امکانات رفاهی و ... در منطقه زیبای ارغوان ایجاد شده است.

او با بیان اینکه استان ایلام جاذبه های بسیاری برای جذب گردشگران دارد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت روستاها و مناطق عشایری برای جذب گردشگر اقدامی بسیار مناسب است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 546

به "افزایش زمان اجاره زمین در طرح اقامتگاه گردشگری عشایری ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش زمان اجاره زمین در طرح اقامتگاه گردشگری عشایری ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید