امتحانات ترم تابستان دانشگاه آزاد مجازی برگزار می گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، امتحانات ترم تابستان دانشگاه آزاد احتمالا مجازی خواهد بود.

امتحانات ترم تابستان دانشگاه آزاد مجازی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد در گفتگویی مجازی در اینستاگرام درباره مدل برگزاری امتحانات ترم تابستان این دانشگاه گفت: امتحانات ترم تابستان شهریور ماه برگزار می گردد و با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، امتحانات احتمالا مجازی خواهد بود.

سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در روز های آینده در این خصوص از ستاد ملی مبارزه با کرونای کشوری استعلام خواهیم کرد؛ اضافه کرد: دانشگاه آزاد و هیچ دانشگاه دیگری در برگزاری کلاس و یا آزمون حضوری و یا غیرحضوری نقشی ندارد و ستاد ملی کرونا در این رابطه تصمیم گیری خواهد نمود.

حیدری ادامه داد: 3 روز قبل از برگزاری امتحانات، واحد های استانی دانشگاه آزاد از ستاد ملی کرونا در استان خود استعلام خواهند گرفت و قطعا براساس تصمیم این ستاد در واحد ها عمل خواهد شد.

وی در پاسخ به این سول که آیا نمی گردد تصمیم واحدی در مورد برگزاری امتحانات گرفت؟ گفت: در این تصمیمات یک طرف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد واقع شده است و در طرف دیگر ستاد ملی کرونا. در شرایط فعلی شیوع کرونا، امکان دارد شهری امروز سفید باشد و فردا قرمز. بنابرین تصمیم گیری روزانه متغیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1138

به "امتحانات ترم تابستان دانشگاه آزاد مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات ترم تابستان دانشگاه آزاد مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید