کلاس های سه دانشگاه انگلیس غیر حضوری شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، خبرگزاری خبرنگاران- سه دانشگاه عظیم در شهر های منچستر و شفیلد در پی افزایش جهشی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرها، برنامه های آموزشی خود را به فضای مجازی منتقل کردند.

کلاس های سه دانشگاه انگلیس غیر حضوری شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مسوولان دانشگاه های متروپولیتن و منچستر در این شهر و نیز دانشگاه شهر شفیلد اعلام کردند دیگر کلاس های آموزشی حضوری نخواهند بود تا اوج گیری کووید 19، پشت سر گذاشته گردد.

بدین ترتیب از امروز همه کلاس های این دانشگاه ها به صورت آموزش در فضای مجازی خواهد بود. در پی افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس، بسیاری از دانشگاه های این کشور، هم از آموزش مجازی و هم آموزش حضوری استفاده می نمایند. مسئولان دانشگاه منچستر اعلام نموده اند به جز شمار اندکی از آموزش های درمانگاهی یا دوره های عملی، همه آموزش ها در فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

براساس اطلاعیه دیروز وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، بر شمار مبتلایان قطعی به کووید 19 در انگلیس در روز دوشنبه این هفته، 14 هزار و 542 نفر دیگر افزوده شد. این میزان ابتلای روزانه بیش از دو برابر اوج همه گیری کووید 19 در دور نخست در انگلیس است.

بیشترین شمار مبتلایان روزانه به کووید 19 در اوج اول همه گیری، مربوط به اول ماه مه است که در آن روز 6201 نفر در یک شبانه روز به بیماری کرونا مبتلا شدند.

بر اساس گزارش دیروز وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس با احتساب بیش از 14 هزار مورد جدید، شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در این کشور به 530 هزار و 136 نفر رسید. انگلیس در اوج نخست همه گیری ویروس کرونا رکورد دار بیش ترین جان باختگان از این ویروس در قاره اروپا شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1223

به "کلاس های سه دانشگاه انگلیس غیر حضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های سه دانشگاه انگلیس غیر حضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید