ایران می تواند ایتالیا را شکست دهد، ایگور باید امتیاز جمع کند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، لیگ ملت های والیبال از 10 خردادماه آغاز به کار می کند و تیم ملی کشورمان در هفته نخست مسابقات با تیم های ایتالیا، چین و آلمان رقابت خواهد کرد.

ایران می تواند ایتالیا را شکست دهد، ایگور باید امتیاز جمع کند

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگاران گفت: وضعیت تیم ملی بسیار خوب است. بازیکنان تمرینات با نشاط و با انگیزه ای را پشت سر گذاشتند. شرایط آمادگی جسمانی مناسب است و این نشان دهنده یک تیم آماده برای حضور در رقابت ها است.

دبیر اسبق فدراسیون والیبال تاکید کرد: کولاکوویچ برای خط زدن یک بازیکن و ارائه لیست چهارده نفره کار سختی دارد. شرایط فنی خوبی داریم و می توانیم پس از چندین سال در رقابت های لیگ جهانی هفته نخست را با پیروزی آغاز کنیم.

وی درباره ارزیابی اش از تیم های ایتالیا، چین و آلمان حریفان ایران در هفته نخست مسابقات گفت: در هفته ابتدایی رقابت ها می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. لیست بازیکنان ایتالیا جوان است و تیم ما توانایی غلبه کردن بر ایتالیایی ها را دارد. تیم چین نیز از حضور لوزانو بهره می برد و همین می تواند دلیلی بر شناخت او از تیم ایران باشد، بازی نزدیک و قشنگی مقابل چین خواهیم داشت. چینی ها پاسور، پشت خط زن و سرعتی زن های خوبی دارند اما قدرت تیم ایران بیش تر است. آلمان ها نیز والیبال با نظم و انضباطی دارند و خیلی کم اشتباه ظاهر می شوند، قطعاً بازی سختی مقابل این تیم داریم.

افشار دوست اضافه نمود: امیدوارم هفته نخست هفته خوبی برای والیبال ایران باشد و نتایج خوبی رقم بخورد. زمان آن فرا رسیده تا در جمع 6 تیم قرار گیریم. ایگور کولاکوویچ باید در هفته های اول و دوم خارج از ایران تا می تواند امتیازها را جمع آوری کند و سپس در هفته هایی که ایران میزبان است از بازیکنان جوان استفاده کند.

وی در پایان گفت: هرچه بیش تر بازیکنان در لیگ جهانی بازی کنند آب دیده خواهند شد و به آنها کمک خواهد کرد و در نهایت این موضوع به حضور پیروز در انتخابی المپیک کمک می کند. هرچه بیش تر از بازیکنان استفاده کنیم به سود ما خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 176

به "ایران می تواند ایتالیا را شکست دهد، ایگور باید امتیاز جمع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران می تواند ایتالیا را شکست دهد، ایگور باید امتیاز جمع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید