برپایی مجمع جهانی حضرت علی اصغر در مازندران

به گزارش مجله گوگل ایرانی، همایش شیرخوارگان حسینی به یاد طفل شش ماهه امام حسین (ع) امروز آدینه 15 شهریورماه همزمان با سراسر کشور در شهر ها و مناطق مختلف مازندران برگزار گردید.

برپایی مجمع جهانی حضرت علی اصغر در مازندران

به گزارش خبرنگار از ، همایش شیرخوارگان حسینی با هدف گرامیداشت یاد و نام کوچک ترین سرباز حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، امروز آدینه 15 شهریورماه در مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی و زیارتی شهر های مازندران با حضور پرشور مادران و فرزندان خردسال آنان در فضای معنوی و باشکوهی برگزار گردید.

شیرخوارگان حسینی که ملبس به لباس نمادین حضرت علی اصغر (ع) بودند، با پیشانی بند های قرمز و سبز و با نوشته هایی با نام مقدس یا حسین (ع) و علی اصغر (ع) در این مراسم معنوی گرد هم جمع شدند.

مادران شیرخوارگان حسینی به یاد فرزند شیرخواره این امام همام، عزاداری و سینه زنی کردند.

ذاکران اهل بیت (ع) در رثای شهادت طفل معصوم و 6 ماهه حضرت رباب (س) به ذکر مصیبت پرداختند و مادران با بلند کردن بچه هایشان روی دستان خود، ناله لبیک یا حسین سر دادند.

همایش شیرخوارگان حسینی یکی از مراسم مذهبی است که به یاد حضرت علی اصغر علیه السلام، شهید واقعه عاشورا به ارادت مسلمانان کشورمان و دیگر سرزمین های اسلامی و شیعی همه ساله در اولین آدینه ماه محرم برگزار می گردد.

13/1

13/2

13/3

13/4

13/5

13/6

13/7

13/8

13/9

13/10

13/11

13/12

13/13

>

آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 317

به "برپایی مجمع جهانی حضرت علی اصغر در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی مجمع جهانی حضرت علی اصغر در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید