بزرگ ترین اقامتگاه بوم گردی خراسان جنوبی تا سرانجام سال جاری افتتاح می گردد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیرجند از افتتاح بزرگ ترین اقامتگاه بوم گردی خراسان جنوبی واقع در روستای چهارده بالا تا سرانجام سال جاری اطلاع داد.

بزرگ ترین اقامتگاه بوم گردی خراسان جنوبی تا سرانجام سال جاری افتتاح می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسنعلی فولادی با اعلام این خبر گفت: ظرفیت طبیعی، تاریخی و زیست بوم روستایی شرایطی را فراهم نموده تا شهرستان بیرجند در بوم گردی حرفی برای گفتن داشته باشد و راه اندازی این اقامتگاه ها می تواند مسیری برای جذب گردشگران داخلی و خارجی و بهترین فرصت برای اشتغال زایی باشد.

او اضافه نمود: بوم گردی شرایط خاصی دارد که جدای از این که اقامت در روستا و اشتغال را فراهم می نماید، می تواند تبدیل به یک جاذبه گردشگری گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیرجند ادامه داد: این مجموعه با امکانات کافی و با هزینه بالغ بر 25میلیارد ریال با همکاری بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات اشتغال زایی به بهره برداری خواهد رسید.

فولادی بیان داشت: این واحد بوم گردی در مساحت تقریبی 3000 متر مربع شامل 25 سوئیت، رستوران سفره خانه سنتی، مسجد و بازارچه فروش صنایع دستی و سوغات محلی است.

او گفت: این پروژه تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت داشته و پیش بینی می گردد را ه اندازی این مجموعه زمینه اشتغال را برای بیش از 30 نفر را فراهم خواهد نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 203

به "بزرگ ترین اقامتگاه بوم گردی خراسان جنوبی تا سرانجام سال جاری افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین اقامتگاه بوم گردی خراسان جنوبی تا سرانجام سال جاری افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید