تبلیغ بی ام و M2 CS با استفاده از صدای موتور لامبورگینی

به گزارش مجله گوگل ایرانی، استفاده از صدای لامبورگینی هوراکان و آئودی R8 به عنوان آخرین خودروهای تولیدی مجهز به موتورهای جذاب و خوش صدای V10 آن هم برای بی ام و ای که خود سال ها در این حوزه خوش درخشیده است یک فاجعه است.

تبلیغ بی ام و M2 CS با استفاده از صدای موتور لامبورگینی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، اگر پیگیر شبکه های اجتماعی شرکت بی ام و باشید احتمالا به تازگی ویدئویی را مشاهده نموده اید که بخش مربوط به آمریکای شمالی این خودروساز به مناسبت سال نوی میلادی منتشر نموده است. در این ویدئو یک دستگاه بی ام و M2 CS در غباری از دود در حال اجرا حرکات نمایشی مشاهده می گردد که با نشان دادن حرکت کیلومتر شمار از 2020 به 2021 یک خداحافظی پر سر و صدا را برای سال 2020 رقم می زند.

اما نکته ای که در این میان توجه علاقه مندان زیرک این شرکت را به خود جذب نموده آن است که این هواداران به سرعت متوجه شده اند که صدای قرار داده شده بر روی این ویدیو متعلق به محصول 10 سیلندر شرکت لامبورگینی یعنی مدل هوراکان است و از آنجا که خود لامبورگینی نیز متعلق به آئودی و یکی از زیر مجموعه های فولکس واگن به شمار می رود یک آبروریزی اساسی برای بی ام و رقم خورده است. شرایط به گونه ای پیش رفته است که بی ام و آمریکا ناچار شده است به سرعت این ویدیو از شبکه های اجتماعی خود پاک کند.

اما از بد روزگار این اقدام دردی را از بی ام و دوا ننموده است. چرا که جیسون کامیسا یکی از ژورنالیست های مشهور خودرو به سرعت به این ویدیو واکنش نشان داده و پخش چنین ویدیویی آن هم از شرکت بزرگی همچون بی ام و را شرم آور توصیف نموده است.

موتور 6 سیلندر خطی تویین توربو M2 CS

البته این اولین بار نیست که یک شرکت خودروسازی ویدیوی تبلیغاتی با صدای جعلی منتشر می نماید اما از آنجا که بی ام و خود در دهه گذشته میلادی مشغول فراوری محصولات شگفت انگیز و افسانه ای با موتور V10 (با کد S85) بوده به نوعی شرایط غم انگیز و فاجعه بار بخش مارکتینگ این خودروساز معین شده است.

استفاده از صدای لامبورگینی هوراکان و آئودی R8 به عنوان آخرین خودروهای فراوریی مجهز به موتورهای جذاب و خوش صدای V10 آن هم برای بی ام و ای که خود سال ها در این حوزه خوش درخشیده است یک فاجعه است.

در هر صورت این آغاز چندان قدرتمندی برای بی ام و در سال جدید میلادی نبوده است، به خصوص که چندی قبل نیز بخش روابط عمومی بی ام و در توییتر از الفاظ نامناسبی استفاده نموده بود که باعث بروز حواشی مختلفی برای این خودروساز آلمانی شد. از طرف دیگر این کمپانی طی ماه های گذشته در پی معرفی مدل های جدید خود با طراحی بسیار خاص و عجیب مورد هجمه بسیاری از هواداران قدیمی خود و منتقدان دنیای خودرو قرار گرفته است.

با این وجود خودروی مورد اشاره در این تبلیغ یکی از بهترین محصولات اخیر بی ام و است و توانسته به عنوان خودروی سال مجله مشهور انگلیسی Evo را از آن خود کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1341

به "تبلیغ بی ام و M2 CS با استفاده از صدای موتور لامبورگینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ بی ام و M2 CS با استفاده از صدای موتور لامبورگینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید