15 فستیوال غذایی عجیب برای دوستداران غذا در تور آمریکا

به گزارش مجله گوگل ایرانی، فستیوال Whoopie Pie، پنسیلوانیا

5 سپتامبر 2015 فستیوال Whoopie Pie که تقریبا در اطراف اقامتگاه Hershey Farm برگزار می گردد، خوشمزه ترین روز در منطقه لانکستر است. اگر تا به حال نام Whoopie Pie را نشینده اید، Whoopie Pie نوعی شیرینی است که از دو کیک نرم با شکر و تخم مرغ تشکیل شده است. شرکت نمایندگان می توانند در رویداد Whoopie Pie long launch، مسابقه بلندترین صدای فریاد Whoopie و ساخت بزرگترین Whoopie Pie تاریخ شرکت نمایند.

15 فستیوال غذایی عجیب برای دوستداران غذا در تور آمریکا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور نوروزی ارزان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

Whoopie Pie Festival

The Roadkill Cook-Off، کارولینای جنوبی

26 سپتامبر 2015 همان گونه که از نام The Roadkill Cook-Off پیداست، این فستیوال درست کردن غذا با استفاده از حیواناتی است که در جاده ها کشته شده اند. صاریغ، سنجاب، موش کوهی، آهو، خرس و گراز وحشی تعدادی از موجوداتی هستند که به عنوان خوراک در این فستیوال منحصر بفرد مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی گوشت های استفاده شده قبلا از نظر بهداشتی مورد تائید قرار می گیرند. با وجود غذاهای منحصر بفردی مانند راتاتویی سنجاب و میت لوف خرس قطعا در این فستیوال تجربه های شگفت انگیزی خواهید داشت.

The Roadkill Cook-Off

فستیوال Wellfleet Oyster، ماساچوست

17 و 18 اکتبر 2015 فستیوال Wellfleet Oyster در کیپ کد آخر هفته ای با صدف های تازه و خوشمزه، برای جشن دریافت قدمت صدف در این منطقه است. می توانید در مقابل صدف گیران فصلی Wellfleet، طعم پوسته صدف را امتحان کنید یا به رستورانی در آن منطقه بروید و خوراک نیو اینگلند را مزه کنید (خوراکی تهیه شده از صدف خام).

Wellfleet Oysterfest

از محل درآمد Oysterfest، بورسیه Wellfleet Shellfish Promotion and Tasting, Inc برای افراد آن منطقه در زمینه تحصیلات، تامین اقتصادی می گردد.

Wellfleet Oysterfest

جشن املت عظیم، لوایزیانا

7 و 8 نوامبر 2015 گذشتگان بر این باورند که ناپلئون برای تغذیه ارتش خود در جنوب فرانسه دستور تهیه املت عظیمی را می دهد و بعد از آن این موضوع به امری سنتی در عید پاک برای تغذیه فقیران و نشان دادن برادری و اخوت تبدیل می گردد.

Giant Omelette Celebration

مردم ابویل در لوایزیانا به تاثیر از این ایده همه ساله با برگزاری این فستیوال به پیشینه فرانسوی این منطقه ادای احترام می نمایند. همیشه بیش از 5000 تخم مرغ برای این املت ها استفاده می گردد. هم چنین مردم ابویل با حفظ سنت اخوت و برادری هر ساله مردم را از شهرهای مختلف فرانسه، بلژیک، کبک و آرژانتین را به این فستیوال دعوت می نمایند.

Giant Omelette Celebration

فستیوال Napa Truffle، کالیفرنیا

15 تا 18 ژانویه 2016 فستیوال Napa Truffle آخر هفته ای است برای عظیمداشت قارچ دنبلان، یکی از محبوب ترین خوراکی های دنیا. منطقه ناپا که برای انگورهای خوشمزه و آشپزی معروف است، هم چنین منطقه ای غنی برای پرورش قارچ دنبلان است.

Napa Truffle Festival

این فستیوال شامل خوراکی هایی از بهترین آشپزهای دارای تخصص آشپزی با دنبلان و سمینارهایی از معروف ترین دانشمندان در خصوص کاشت و پرورش آن است.

Napa Truffle Festival

فستیوال پای قورباغه، فلوریدا

21 تا 24 ژانویه 2016 با سرو بیش از 7000 پوند پای قورباغه فستیوال پای قورباغه فلزمر در فلوریدا عظیمترین فستیوال از این نوع در دنیاست. می توانید پای قورباغه را بچشید یا به سراغ شام یک پوندی قورباغه آن بروید. اگر احساس ماجراجویانه شما جوشش کرد می توانید شام کمبوی پای قورباغه و دم سوسمار را برای چشیدن طعم واقعی تالاب ها بچشید. این فستیوال برای یاری به بازتوانی بچه ها در فلزمر در کانون هایی مانند باشگاه پسران و دختران، یاری اقتصادی جمع می نماید.

قورباغه Leg Festival

فستیوال دنیای نخاله ها، کارولینای جنوبی

آوریل 2016 در سال 1986 مردم سنت جرج در کارولینای جنوبی قهرمان مسابقات دنیای خوردن نخاله شدند و از آن تاریخ بود که این فستیوال شکل گرفت. این معجون مخصوص مناطق جنوبی که از ذرت زمینی تهیه می گردد، در هنگام صبحانه با نان یا به تنهایی خورده می گردد. مسابقه سالانه غلت در Quaker Grits، بدین گونه است که شرکت نمایندگان به مدت 10 ثانیه در استخری کوچک پر از این معجون غلت می زنند و فردی که بیشترین وزن از این نخاله به وی چسبیده باشد برنده می گردد.

World Grits Festival

فستیوال پنیر نوشابه ای، کنتاکی

11 ژوان 2016 پنیر نوشابه ای پنیری تند و پرنمک است که با نوشابه، فلفل و طبیعتا پنیر درست می گردد. فستیوال پنیر نوشابه ای را عده زیادی در منطقه رودخانه کنتاکی جشن می گیرد. مردم می توانند پنیرهای نوشابه ای مختلفی را بچشند و به پنیر محبوب خود رای دهند تا جایزه مردمی این فستیوال را از آن خود کند. پنیرهای نوشابه ای بر روی کراکر، سبزیجات و چوب شور استفاده می شوند، اما در هنگام مراجعه به کنتاکی می توانید به Cairn Coffee House بروید و ساندویچ معروف Hot Mess آن را نیز امتحان کنید. بیش از 20000 نفر پارسال از این فستیوال دیدن کردند.

Cheese Festival

فستیوال حشرات، تگزاس

ژوئن 2016 آستین کمی عجیب و غریب خواهد شد. فستیوال سالانه حشرات، با تهیه غذاهای عجیب و خوشمزه دارای حشره ، حشره خواری را ترویج می نماید و آموزش هایی در راستای فواید انتوموفاژی (حشره خواری) ارائه می نماید. این رویداد توسط Little Herds که موسسه ای خیریه در جهت ترویج حشره خواری برای کشاورزی پایدار و خوردن غذایی مقوی است، برگزار می گردد.

Bug Festival

طبق ادعای این موسسه، حدود 80 درصد مردم دنیا حشرات را غذاهایی مناسب می دانند. اروپا، کانادا و آمریکا که در آن ها خوردن حشرات موضوعی عجیب است، از این نظر با دنیایان متفاوت هستند.

فستیوال ملی گیلاس، میشیگان

جولای 2016 پایتخت گیلاس دنیا، شهر تراورس در میشیگان، از 100 سال پیش میزبان فستیوال ملی گیلاس بوده است. این فستیوال شامل بازار کشاورزان، مسابقه پرتاپ گیلاس با دهان، مسابقات اسب سواری، خیمه نوشیدنی و مسابقه خوردن پای گیلاس است.

National Cherry Festival

در حین فستیوال می توانید به مزارع گیلاس مراجعه کنید و گیلاس تازه نیز بچینید.

فستیوال سالمون وحشی رودخانه کوپر، آلاسکا

جولای 2016 فستیوال سالمون وحشی رودخانه کوپر تاثیر بسیار سالمون بر اقتصاد شهر کوچک کردوا در آلاسکا را جشن می گیرد. در این فستیوال می توانید خوراک سالمون متفاوتی از فیله تا ترشی سالمون را بچشید. مسابقه The Taste of Cordova فرصتی است برای نشان دادن راه های خلاقانه افراد محلی برای درست کردن سالمون.

Copper River Wild! Salmon Festival

Salmon Jam یکی از مهم ترین رویدادهای این فستیوال است و که با اجرای زنده موسیقی از گروه های مختلف از نقاط مختلف کشور و کارگاه ترانه نویسی همراه است. راه زمینی به شهر کردوا وجود ندارد، پس باید یا از هواپیما با دیدی زیبا و یا قایق برای رسیدن به فستیوال بهره ببرید.

فستیوال حمله گوجه کشنده، جورجیا

17 جولای 2016 نام این فستیوال از اجرای قسمتی به نام حمله گوجه کشنده در فیلم cult comedy classic گرفته شده است و روزی خوشمزه پر از گوجه فرنگی است، که در آن از سس ها و بروسکتا گرفته تا بلادی مری سرو می گردد.

Attack of the Killer Tomato Festival

این فستیوال که در شهر آتلانتا و در ایالت جورجیا برگزار می گردد با تامین اقتصادی برای موسسات خیریه Georgia Organics و The Giving Kitchen که برای حوادث غیر مترقبه در منطقه جورجیا فعال است نیز همراه است. در سال 2015 این فستیوال 80000 دلار یاری اقتصادی برای این موسسات جمع کرد.

Attack of the Killer Tomato Festival

فستیوال Goettafest، کنتاکی

آگوست 2016 Goetta که گِت اوه تلفظ می گردد، سوسیسی آلمانی است که از مخلوط گوشت خوک، بیف، جوی دو سر، پیاز و فلفل تهیه می گردد. Gliers Goettafest جشنواره ای برای به نمایش گذاشتن تمامی فرم های این سوسیس است.

Goettafest

از براونی گِت اوه و goetta Ruebens تا تاکوی ماهی و پیتزای آن طعم ها در این فستیوال بی شمارند. اگر قبلا در این فستیوال شرکت نکرده اید، اولین فستیوالی که در این فهرست حتما باید مراجعه کنید Goetta است.

Goettafest

فستیوال همبرگر، ویسکانسین

آگوست 2016 شهر سیمور در ویسکانسین به خانه همبرگر معروف است. که این ادعا ریشه در سال 1885 و فردی به نام چارلی ناگرین دارد.

Burger Fest

اصلی ترین جذابیت این فستیوال همبرگر 200 پوندی و سرسره بر روی کچاپ است. درست کردن این همبرگر عظیم 4 ساعت طول می کشد و برای اولین بار سال جاری این همبرگر نان گرد خواهد داشت چرا که این بار از ماهی تابه ای عظیم استفاده خواهد شد. 2500 پوند همبرگر و 1200 پوند سیب زمینی سرخ شده نیز در این فستیوال آماده خواهد شد.

Burger Fest

اکنون که دلتان به صدا افتاده است و کنجکاویتان برانگیخته شده است، زمان برنامه ریزی برای این سفرها فرا رسیده است. شما نیز مشتاق شرکت در این فستیوال ها هستید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید. منبع: Mashable

منبع: کجارو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1393

به "15 فستیوال غذایی عجیب برای دوستداران غذا در تور آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 فستیوال غذایی عجیب برای دوستداران غذا در تور آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید