تراکتور را به صورت دقیق بررسی نموده ایم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، عبدالعزیز العنبری عصر امروز آدینه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم فوتبال تراکتور و الشارجه امارات گفت: ملاقات گذشته تیم تراکتور را دیدیم و رصد کردیم، این بازی پرگل که شش گل داشت نقاط ضعف و قوت تراکتور را نشان می دهد.

تراکتور را به صورت دقیق بررسی نموده ایم

جهت دریافت مشاوره خدمات سایز تراکت a5 در فتوشاپ از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با بیان اینکه با شناخت نقاط قوت و ضعف تیم ایرانی آنها را دستور کار قرار داده ایم، اضافه کرد: مراحل آماده سازی ما برای ملاقات فردا مقابل نماینده ایران خوب پیش می رود.

سرمربی الشارجه امارات ابراز داشت: کادر فنی در کوشش هستند تا یک بازنگری نسبت به ملاقات گذشته داشته باشند، می دانیم بازی سختی در پیش است و باید پیروز عمل کنیم.

العنبری در مورد شرایط آمادگی ایگور کورونادو هافبک برزیلی تیمش که بازی نخست را به دلیل مصدومیت از دست داده بود گفت: کورنادو و حسن صالح تمرینات خود را به صورت انفرادی زیر نظر مربی بدنسازی انجام دادند ولی هنوز نتوانستند در تمرینات گروهی حاضر شوند.

وی در مورد این بازیکنان اضافه کرد: آنها از ملاقات سوم گروهی حاضر و آماده بازی می شوند.

تیم فوتبال تراکتور از ساعت 22:30 فردا شنبه در دومین ملاقات خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف شارجه امارات می رود.

الشارجه در بازی نخست خود پیروز شد با یک گل تیم نیروی هوایی عراق را شکست دهد و تراکتور نیز برابر پاختاکور با نتیجه سه بر سه متوقف شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1589

به "تراکتور را به صورت دقیق بررسی نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور را به صورت دقیق بررسی نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید