می خواهم خیلی سریع دوباره پیراهن استقلال را بپوشم ، دلایل بچگانه باعث حذف ما شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، گلر جوان و تازه وارد شمس آذر قزوین ابراز امیدواری کرد بتواند در تیمش عملکرد خوبی داشته باشد و با شرایط خوب به استقلال برگردد.

می خواهم خیلی سریع دوباره پیراهن استقلال را بپوشم ، دلایل بچگانه باعث حذف ما شد

به گزارش خبرنگاران سینا سعیدی فر بعد از چند فصل حضور در استقلال در نهایت راهی شمس آذر قزوین شد و در لیگ برتر پیراهن این تیم را برتن می کند. او که همراه تیم ایران در بازی های آسیایی هانگژو واقع شده است، درباره جدایی از استقلال، حضور در شمس آذر ،حذف تیم امید از المپیک پاریس و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی انجام داده است.

سعیدی فر با اشاره به جدایی از استقلال اظهار داشت: فصل جابجایی بوده و هرکسی پیشنهادی دارد و می خواهد جا به جا شود. برای من حضور در تیم ملی یکی از اهدافم بود. از لحاظ باشگاهی پارسال یکی از اهدافم این بود که برای استقلال بازی کنم که یک بازی جلوی تراکتور انجام دادم و خداراشکر از آن سربلند بیرون آمدم. باشگاه استقلال این چند سال به من زیاد کمک کرد. هم تجربیاتم را بالا برد و هم کنار گلرهای بزرگی تمرین کردم. بالاخره من از جوانان به بزرگسالان اضافه شدم و برای من آرزویی بود که به واقعیت پیوست. تقریبا 3 فصل و خرده ای را از عمرم در استقلال گذراندم و مسیر فوتبالی ام از اینجا استارت خورد.

او ادامه داد: امسال قرضی از استقلال جدا شدم و امیدوارم در تیم شمس آذر عملکرد خوبی داشته باشم. سال دیگر باید برگردم و در خدمت استقلال باشم امیدوارم این اتفاق به نحو احسن بیفتد و در این راه خدا کمک کند تا سربلند باشم.

دروازه بان سابق استقلال درباره مسائل مدیریتی این باشگاه تاکید کرد: درباره مسائل مدیریتی و مشکلاتی که پیش آمد من ترجیح می دهم صحبتی نکنم. بالاخره یکروز شفاف سازی خواهد شد.

سعیدی فر درباره شرایط شمس آذر قزوین افزود: از بازی دومی که در خدمت شمس آذر بودم کارت بنده صادر شد و بر روی نیمکت نشستم. تصمیم آقا سعید(دقیقی) و کادر فنی هرچه که باشد ما احترام می گذاریم و هر موقع که به ما نیاز باشد به نحو احسن و با تمام وجودم به تیم کمک خواهم کرد. شمس آذر امسال تیم خوبی نشان داد همانطور که در بازی با مس مشاهده کردید. پارسال هم نتایج این تیم درخشان بود امسال هم حرف های زیادی در لیگ برتر برای گفتن دارد و قطعا پیروز خواهیم شد.

دروازه بان تیم امید ایران درباره حذف از رقابت های المپیک پاریس هم گفت: تمام بازیکنان و کادرفنی امید تمام تلاششان را کردند. بازی های خوبی بود به یک سری دلایلی که نمی دانم اسمش را چه بگذارم! ساده، بچگانه یا بی تجربگی ما نتوانستیم به مرحله بعدی برویم. این تیم پتانسیل رفتن به مرحله مقدماتی انتخابی المپیک را داشت همه زحمت کشیده بودند ولی به دلیل کارت زرد یا گل زده کمتر حذف شدیم. انشاالله که در بازی های آسیایی که الان هستیم پیروز باشیم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و پرچم کشورمان را بالا ببریم.

سعیدی فر در خاتمه افزود: از همه کسانی که در این مدتی که در استقلال بودم به من کمک کردند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم در شمس آذر فصل خوبی را پشت سر بگذارم. در تیم امید هم باید نتیجه دلخواه را بگیریم و به قهرمانی آسیا برسیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2255

به "می خواهم خیلی سریع دوباره پیراهن استقلال را بپوشم ، دلایل بچگانه باعث حذف ما شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "می خواهم خیلی سریع دوباره پیراهن استقلال را بپوشم ، دلایل بچگانه باعث حذف ما شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم خیلی سریع دوباره پیراهن استقلال را بپوشم ، دلایل بچگانه باعث حذف ما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید