تستی جدید برای کشف چند ثانیه ای کرونا

به گزارش مجله گوگل ایرانی، بهترین سناریوی موجود برای استفاده از این اپلیکیشن این است که که برنامه را باز کنید، در تلفن خود سرفه کنید و در خصوص مثبت بودن یا نبودن کرونای خود اطلاعات کسب کنید.

تستی جدید برای کشف چند ثانیه ای کرونا

به گزارش خبرنگاران محققان موسسه فناوری ماساچوست سیستم جدیدی از هوش مصنوعی ایجاد نموده اند که می تواند ویروس کرونا را با سرفه کردن شناسایی کند.

محققان 4000 آزمایش از افرادی که با اختیار خود سرفه می نمایند انجام دادند. در نتیجه این آزمایش و الگوی جدید 98.5 ٪ کسانی که کرونا داشتند شناسایی شدند.

به نوشته این مطالعه، محققان 100 ٪ موارد کسانی که به ویروس مبتلا بوده اما هیچ علائمی ندارند را نیز شناسایی کردند.

برایان سوبیرانا، یک دانشمند در آزمایشگاه Auto-ID می گوید: ما فکر می کنیم این مساله نشان می دهد نحوه فراوری صدا هنگام ابتلا به کرونا تغییر می نماید، حتی اگر بدون علامت باشید.

سوبیرانا می گوید: اجرای این ابزار تشخیصی گروهی می تواند گسترش همه گیری ویروس کرونا را کاهش دهد چرا که می توانید قبل از رفتن به کلاس، کارخانه یا رستوران از آن بهره ببرید.

محققان می گویند امیدوارند این فناوری را به یک اپلیکیشن اضافه نمایند که در صورت تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا می تواند یک ابزار رایگان و راحت برای شناسایی افرادی که احتمالاً بدون علامت هستند اما کرونا دارند ارائه دهد.

بهترین سناریوی موجود برای استفاده از این اپلیکیشن این است که که برنامه را باز کنید، در تلفن خود سرفه کنید و در خصوص مثبت بودن یا نبودن کرونای خود اطلاعات کسب کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1269

به "تستی جدید برای کشف چند ثانیه ای کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تستی جدید برای کشف چند ثانیه ای کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید