تقبل خسارت ورزشگاه آزادی با کیست، مستاجر یا میهمان؟

به گزارش مجله گوگل ایرانی، حدود شش ماه قبل وقتی بحث مرمت و بازسازی وزشگاه آزادی در کمترین زمان ممکن تا بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش آمد همه از دستاورد پیمانکار این کار مهم و تصاویری که از آن می دیدیم لذت می بردیم اما حالا و بعد از بازی پرسپولیس - سپاهان خرابکاری هولیگان ها در این ورزشگاه بخشی از زیبایی هایش را از بین برده است.

تقبل خسارت ورزشگاه آزادی با کیست، مستاجر یا میهمان؟

با این حال آچه فعلا مورد توجه قرار گرفته این استکه معین نیست هزینه این خسارات توسط چه مرجعی پرداخت خواهد شد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته هر کس به ورزشگاه خسارت زده خودش خسارت بدهد اما ظاهرا از لحاظ قانونی پرداخت این هزینه ها بر عهده باشگاه پرسپولیس است مگر اینکه مراجع تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال، رای دیگری را صادر کنند.

علی اکبر شعبانلو، مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد خسارات وارد شده می گوید: رقم دقیق این خسارات هنوز معین نیست اما در حال حاضر حدود 200میلیون تومان برآورد شده است.

شعبانلو در پاسخ به این سوال که کدام قسمت ورزشگاه بیشتر آسیب دیده و آیا جایگاه پشت دروازه که در اختیار هواداران سپاهان بوده خسارات بیشتری داشته یا قسمت های دیگر، گفت: عمده خسارت ها در همین جایگاهی است که به آن اشاره کردید اما همانطور که گفتم میزان خسارت ها هنوز به طور دقیق معین نشده است.

وی در مورد اینکه مجموعه ورزشی آزادی هزینه خسارت ها را از چه مرجعی دریافت می کند، گفت: ما با باشگاه ها قرار داد می بندیم و بنابراین قاعده اش این است که باشگاه اجاره کننده باید هزینه ها را پرداخت کند. با این حال احتمالا آن ها نیز تابع ضوابط سازمان لیگ هستند و شاید باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی بمانند. به هرحال ما منتظر نمی مانیم و تا جاییکه بتوانیم در این فرصت کم، ورزشگاه را برای بازی فردا آماده می کنیم.

مدیر ورزشگاه آزادی در مورد اینکه آیا با باشگاه پرسپولیس در مورد خسارات وارد شده، صحبتی انجام داده اند، گفت: ما با این باشگاه مکاتبه داشته ایم و در آینده نیز وقتی رقم دقیق خسارت ها معین شود بازهم مکاتبه خواهیم کرد.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 153

به "تقبل خسارت ورزشگاه آزادی با کیست، مستاجر یا میهمان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقبل خسارت ورزشگاه آزادی با کیست، مستاجر یا میهمان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید