تمام پتانسیل تکواندو همین است، المپین ها به آسیایی اعزام می شوند

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو تحت عنوان ورود به اردو برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از ساعت 10 صبح امروز در خانه تکواندو شروع شد. رقابتهایی که با حضور 49 تکواندوکار در جریان است و قرار است در سرانجام این مسابقات نفرات مورد نظر کادر فنی به اردو دعوت شوند.

تمام پتانسیل تکواندو همین است، المپین ها به آسیایی اعزام می شوند

برای سفر با تور تایلند پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی در حاشیه این رقابتها در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه این نفرات درگیر بازی های لیگ هستند، آمادگی خوبی برای حضور در این مسابقات داشتند و به همین دلیل هم مبارزات خوب و جذابی را در بین مدعیان حضور در ترکیب تیم ملی شاهد بودیم. به هر حال کل پتانسیل موجود تکواندو کشورمان در این رقابتها حضور دارند.

وی در مورد نحوه زمان تشکیل اردو و نفرات دعوت شده هم گفت: بعد از انتها این مسابقات جلسه ای را با مدیرتیم های ملی و اعضای کادر فنی خواهیم داشت و با توجه به شرایط موجود و اینکه طبق قانون می توانیم شش وزن از هشت وزن قانونی اعزام کنیم، اولین بحث در مورد انتخاب این شش وزن است. با توجه به عملکرد تکواندوکاران در اوزان مختلف دو وزن را حذف نموده و 12 نفر را در شش وزن مورد نظر به اردو دعوت کنیم. بعضی نفرات هم که با مدال رقابتهای جام ریاست جمهوری جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دارند دعوت خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در مورد شرایط دو تکواندوکار المپیکی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: به دلیل آنکه برای قرعه کشی و سید بندی بازی های المپیک احتیاج داریم که رنکینگ این تکواندوکاران حفظ گردد، آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. ولی چون این سه نفر سهمیه حضور در آسیایی را از جام ریاست جمهوری بدست آورده اند، شاید در ترکیب اصلی نباشند. چرا که امتیاز مسابقات برای آنها در رنکینگ محاسبه خواهد شد و این نفرات در غالب تیم دوم اعزام خواهند شد.

عسکری ادامه داد: همه این موارد را امروز عصر در انتها رقابتها و جلسه اعضای کادر فنی با مدیرتیم های ملی تصمیم گیری خواهیم کرد. ولی بدون شک این سه نفر در مسابقات شرکت می نمایند و شانس دارند تا 40 امتیاز را به داشته های خود اضافه نمایند. البته دو وزنی را که باید حذف کنیم با آنالیز روی شرایط تکواندوکاران در یک سال گذشته و البته شناختی که از رقبا داریم و در مسابقات برون مرزی رصد می کنیم، از لیست اعزام خارج خواهیم کرد.

وی در مورد انتخاب هادی ساعی هم گفت: با توجه به اینکه ساعی کسی است که در سه المپیک مدال کسب نموده و شرایط و حساسیت های موجود را به خوبی درک می نماید، حضورشان می تواند یاری به تیم ملی، نفراتی که به المپیک اعزام می شوند می توانند از تجربیات وی به خوبی استفاده نمایند. نه تنها ایشان، از تمام عزیزانی که می توانند یاری نمایند بارها و بارها دعوت کردم. هرکس که می تواند به پیشرفت تکواندو در این شرایط یاری کند، دستش را گرمی می فشاریم.

سرمربی تیم ملی در انتها به موضوع کیمیا علیزاده هم اشاره ای داشت و گفت: فکر می کنم الان کمی زود است در این خصوص اظهار نظر کرد. چرا که هیچ صحبت رسمی از جانب کیمیا مطرح نشده است. هر چه است در رسانه هاست و باید اجازه بدهیم این جوان با خودش به جمعبندی رسیده، اینکه هدفش از این کار چی بوده و شاید برای تفریح رفته و خیلی زود بازگردد. شاید با شنیدن توضیحات او قانع شدیم. فکر می کنم باید صبر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 611

به "تمام پتانسیل تکواندو همین است، المپین ها به آسیایی اعزام می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام پتانسیل تکواندو همین است، المپین ها به آسیایی اعزام می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید