خبرنگاران استاندار کرمانشاه: شرایط نمای ساختمان های شهری مطلوب نیست

به گزارش مجله گوگل ایرانی، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه شرایط نمای ساختمان های شهری را مطلوب ندانست و گفت: ساختمان سازی در کشور ما ریشه قدیمی دارد و نظام مهندسی باید در راستای زیباسازی ساختمان ها احساس مسوولیت بیشتری داشته باشد تا معرف صندلی واقعی کرمانشاه به عنوان یک کلانشهر باشد.

خبرنگاران استاندار کرمانشاه: شرایط نمای ساختمان های شهری مطلوب نیست

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

هوشنگ بازوند روز یکشنبه در جلسه با اعضای هیات مدیره سازمان مهندسی ساختمان استان اضافه کرد: از زحمات و کوشش های دلسوزانه و متعهدانه مهندسین در فرآیند بازسازی و احداث 130 هزار واحد مسکونی، فرهنگی و آموزشی در مناطق زلزله زده تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه نظام مهندسی استان علاوه بر مشارکت در امدادرسانی در فرآیند ساخت و ساز، تهیه نقشه و نظارت نیز کاملاً از نیروی های داخل استان استفاده کردند و با کوشش شبانه روزی رکوردی بی نظیر در مرحله بازسازی ثبت شد و مردم به زندگی عادی برگشتند.

مقام ارشد استان اضافه کرد: کرمانشاه به لحاظ ویژگی های منحصربفرد و دارا بودن قابلیت های ویژه از گذشته تا به امروز نقشی راهبردی در منطقه داشته به استان های همجوار نیز خدمات ارایه داده است، بنابراین این کلانشهر باید در حوزه ساخت و ساز شهری نیز الگوی منطقه باشد.

وی به کوشش های اجرا شده برای معرفی کرمانشاه به عنوان نهمین کلانشهر کشور اشاره نمود و بیان داشت: تبدیل شدن کرمانشاه به کلانشهر بعد از 25 سال که به هشت کلانشهر قبلی کشور اضافه شد؛ ظرفیت و فرصتی برای توسعه است و احتیاج هست که سازمان نظام مهندسی ساختمان در این عرصه نقش آفرینی موثر داشته باشد.

بازوند با بیان اینکه ساخت و ساز صحیح و نمای زیبا از اجزای گردشگری است؛ گفت: نظام مهندسی ساختمان با ورود جدی به این موضوع می تواند شرایطی برای تغییر شرایط و ایجاد سیمای زیبا شهری با بهره مندی از نمادهای مناسب و متناسب ایجاد ایجاد نماید.

وی عدم وابستگی نظام های صنفی به بخش دولتی را عاملی مهم برای بکارگیری خلاقیت و نوآوری در طراحی و اجرای فرآیندها ذکر کرد و بیان داشت: نظام مهندسی در کشور حرف برای گفتن دارد و باید در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری نقش آفرینی کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: تحول در حوزه ساخت و احتیاج به استقلال دارد و دولتی ها به دلیل بعضی موانع کاری خیلی نمی توانند نوآوری داشته باشند؛ اما بخش خصوصی می تواند خلاقانه کار کند.

وی تأکید کرد: ما وظیفه داریم آسایش و آرامش مردم را فراهم کنیم و اگر نتوانیم این موضوع را فراهم کنیم؛ طبعا سرمایه از این شهر می رود و بنابراین حق شهروندان است که در ساخت و سازها به احتیاجهای آنها توجه گردد. در حال پیگیری ایجاد شهر جدیدی در کرمانشاه هستیم که امکان زندگی با ساختاری جدید و مورد علاقه مردم فراهم گردد.

بازوند در ادامه این نشست نقش نظام مهندسی ساختمان را در توسعه بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: انتظار داریم این جدیت و کوشش با حضور 15 هزار نفر عضو بیشتر گردد و شهری زیبا با سیمایی جذاب را در آینده داشته باشیم

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1129

به "خبرنگاران استاندار کرمانشاه: شرایط نمای ساختمان های شهری مطلوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار کرمانشاه: شرایط نمای ساختمان های شهری مطلوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید