خبرنگاران بعضی جاده های خراسان رضوی مه گرفته است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس گزارش راهداران و سامانه های نظارتی امروز دوشنبه پدیده مه گرفتگی در بعضی از جاده های استان موجب کاهش دید افقی رانندگان در این مناطق شده است.

خبرنگاران بعضی جاده های خراسان رضوی مه گرفته است

ابراهیم نصری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: جاده های مشهد-سرخس در محدوده گردنه مزداوند، خواف -تایباد در محدوده نشتیفان، تربت جام - صالح آباد در محدوده گردنه کله مل و زاوه -تربت حیدریه تحت تاثیر پدیده مه گرفتگی قرار گرفته است و دید رانندگان در این مسیرها محدود شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارشی در جاده های استان خراسان رضوی گزارش نشده است و تردد در آنها به صورت عادی و روان جریان دارد.

51 گردنه در راههای شهری خراسان رضوی به طول 545 کیلومتر، 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر و 136 منطقه کولاک گیر و مه گیر به طول 586 کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و 200 کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و 600 کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و 760 کیلومتر راه غیر آسفالته در صندلی دوم کشور از نظر طول راهها قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1387

به "خبرنگاران بعضی جاده های خراسان رضوی مه گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بعضی جاده های خراسان رضوی مه گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید