خبرنگاران سرمربی الوحدات: منظم تر از فولاد دفاع کردیم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال الوحدات اردن گفت: در دفاع منظم تر از فولاد ظاهر شدیم و این عامل موفقیت ما بود.

خبرنگاران سرمربی الوحدات: منظم تر از فولاد دفاع کردیم

به گزارش خبرنگاران، عبدالله ابوزمع پس از پیروزی یک بر صفر الوحدات اردن مقابل فولاد در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: مقابل تیم خوب فولاد برنده شدیم و توانستیم برای فوتبال اردن افتخار آفرینی کنیم. این برد را به هوادارانمان تقدیم می کنیم.

وی اضافه نمود: حریف از نظر حفط توپ و مالکیت خوب ظاهر شد اما ما منظم و با تمرکز بالا دفاع کردیم و این یکی از عوامل پیروزیت تیم ما بود.

سرمربی تیم الوحدات با اشاره به گلی که تیمش در این مسابقه به ثمر رساند گفت: روی ضدحمله فوق العاده ای که داشتیم پیروز به گلزنی شدیم .

وی اضافه نمود: ما توانستیم 7 امتیاز از این بازی ها کسب کنیم و در رده هفتم گروه قرار بگیریم . تیم های قدرتمندی در گروه ما بودند و در گروه سختی قرار داشتیم.

ابوزمع گفت: همه از شرایط سخت الوحدات و شرایط آماده سازی تیم با خبر بودند اما خدا را شکر تاریخ ساز شدیم و از آنچه در این مسابقات ارائه کردیم، راضی هستم.

سرمربی الوحدات در خصوص اولین حضور تیمش در لیگ قهرمانان اضافه نمود: توانستیم از این بازی ها تجربه خوبی به دست آوریم و ترس ما از بین رفت. خوشحالیم و امیدواریم در دور بعد مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1594

به "خبرنگاران سرمربی الوحدات: منظم تر از فولاد دفاع کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی الوحدات: منظم تر از فولاد دفاع کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید