خبرنگاران ناوارو: کاخ سفید بر فرض ادامه دومین دوره ترامپ پیش می رود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تهران- خبرنگاران- پیتر ناوارو روز آدینه با نپذیرفتن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: کاخ سفید بر فرض ادامه دومین دوره ترامپ پیش می رود.

خبرنگاران ناوارو: کاخ سفید بر فرض ادامه دومین دوره ترامپ پیش می رود

به گزارش خبرنگاران از شبکه سی ان ان، ناوارو دوباره بر ادعاهایی مبنی بر وجود تقلب در انتخابات تاکید نمود و گفت: کاخ سفید بر فرض ادامه دومین دوره ترامپ پیش می رود و حتی اگر رییس جمهوری شکست هم خورده باشد بازهم برنده انتخابات است.

ناوارو مشاور تجاری ترامپ به فاکس بیزینس گفت: ما با فرض وجود دوره دوم ترامپ در کاخ سفید در حال پیشروی هستیم. آنچه که هم اکنون به دنبال آن هستیم آرای قابل تأیید و انجام تحقیقات در خصوص تعداد فزاینده ای از ادعاهای تقلب تحت استنادنامه های امضا شده توسط شاهدان در خصوص این انتخابات می باشیم.

ناوارو اضافه نمود: از نظر آماری مشخصاً ترامپ در این انتخابات پیروز شده است زیرا وی در روز انتخابات پیشتاز بود.

مشاور ارشد ترامپ به رغم رد شدن تمام ادعاهای انجام تقلب در انتخابات 2020 آمریکا گفت: فرض ما ادامه دومین دوره ترامپ است، ما فکر می کنیم که او در این انتخابات پیروز شد و حدس و گمان در خصوص آنچه جو بایدن ممکن است انجام دهد بی فایده ای است.

هرچند شنبه گذشته بایدن به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری معرفی گشت اما ترامپ شکست را نپذیرفته و مدعی تقلب در انتخابات شده است.

هنوز نتایج آرای ایالت های کارولینای شمالی و جورجیا اعلام نشده است.

تا به امروز تیم حقوقی ترامپ چندین دادخواست به دادگاه های ایالتی ارسال نموده اند. در جورجیا بازشماری آرا به صورت دستی انجام می گردد و پیش بینی شده است تا هفته آینده ادامه داشته باشد.

با این حال، دادستان های ایالتی همچون نوادا اعلام نموده اند هیچ مدرک و مستندی از تقلب ارائه نشده است و مقام های امنیتی انتخابات هم صحت آن را تایید نموده اند.

بایدن شنبه شب پس از اعلام پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1282

به "خبرنگاران ناوارو: کاخ سفید بر فرض ادامه دومین دوره ترامپ پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ناوارو: کاخ سفید بر فرض ادامه دومین دوره ترامپ پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید