دیدار رئیس یوفا با رئیس جمهور بلاروس در مینسک

به گزارش مجله گوگل ایرانی، الکساندر چفرین، رئیس اسلوونیایی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دیدار الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس رفت.

دیدار رئیس یوفا با رئیس جمهور بلاروس در مینسک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت دفتر ریاست جمهوری بلاروس، الکساندر چفرین در دیدار امروز (پنجشنبه) با رئیس جمهور بلاروس گفت: یوفا روابط بسیار خوبی با بلاروس دارد که می تواند بهبود یابد و از امروز مرحله جدیدی از همکاری مان شروع می گردد.

رئیس یوفا اضافه کرد: خوشحالم که فوتبال مورد حمایت بسیار خوب دولت بلاروس است و ما همچنان از توسعه فوتبال این کشور حمایت خواهیم کرد. یوفا پیش از این یاری های در بخش اقتصادی و زیرساختی به بلاروس نموده و اکنون برای حمایت از برنامه های آموزشی فوتبال بلاروس برنامه ریزی می کنیم.

الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس نیز در این دیدار گفت: در چند وقت اخیر صحبت هایی درباره میزبانی بلاروس از بازی سوپرجام اروپا انجام شده است. اگر امکان برگزاری این بازی در بلارس باشد در پایتخت خود به بهترین نحو میزبانی خواهیم کرد. ما قدردان یوفا به خاطر یاری به توسعه فوتبال بلاروس هستیم که محبوب ترین ورزش در کشورمان است. امیدوارم روابط میان یوفا و بلاروس همچنان در تمامی زمینه ها تقویت شوند و توسعه یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 350

به "دیدار رئیس یوفا با رئیس جمهور بلاروس در مینسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار رئیس یوفا با رئیس جمهور بلاروس در مینسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید