شکست تلخ پورتو برابر اینتر با بدشانسی بزرگ طارمی ، منچسترسیتی از پس لایپزیش بر نیامد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تیم پورتو در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی برابر اینتر ایتالیا بازنده شد تا منتظر بازی برگشت باشد.

شکست تلخ پورتو برابر اینتر با بدشانسی بزرگ طارمی ، منچسترسیتی از پس لایپزیش بر نیامد

به گزارش خبرنگاران در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30، دو بازی برگزار گردید که در مهمترین آن، اینتر در استادیوم جوزپه مه آتزا میزبان پورتو بود که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود اینتر سرانجام پیدا کرد. روملو لوکاکو در دقیقه 86 توانست گل اینتر را وارد دروازه پورتو کند.

در این مسابقه مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش پورتو از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و 82 دقیقه برای پورتو بازی کرد. وی در این مدت فرصت های به دست آورد، اما نتوانست به خوبی از آنها استفاده کند. طارمی در دقیقه 55 برترین فرصت برای زدن گل مقابل اینتر را به دست آورد و می توانست ششمین گل فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا را در ششمین بازی به ثمر رساند، اما بی دقتی او در زدن ضربه آخر کاری کرد تا اونانا با یک واکنش زیبا ضربه این ملی پوش ایرانی را دفع کند و بازی بدون گل در جریان بماند.

پورتو در این لحظه یک حمله جدی با پاس در عمق گروویچ به دست آورد که شوت زایدو سانوسی را میلان اشکرینیار با یک تکل استثنایی دفع کرد و اجازه نداد توپ تبدیل به گل گردد و در ریباند هم ضربه این مدافع چپ پیشتاخته را اونانا زد تا فرصت گلزنی در مقابل دروازه نصیب مهدی طارمی گردد، اما ضربه او ثمری نداشت.

مهدی طارمی در این لحظه شانس عالی گلزنی روی ریباند ضربه زایدو به دست آورد، اما ضربه بغل پای او در محوطه جریمه را آندره اونانا با یک واکنش عالی دفع کرد تا دروازه اینتر میلان در خانه اش بسته بماند.

در این بازی اوتاویو در دقیقه 78 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا با تک گل لوکاکو در دقیقه 86 پورتو بازنده بازی باشد.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم های لایپزیش و منچسترسیتی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد.

ریاض محرز در دقیقه 27 برای منچسترسیتی گلزنی کرد. ژوسکو گواردیول هم در دقیقه 70 بازی را به تساوی کشاند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2175

به "شکست تلخ پورتو برابر اینتر با بدشانسی بزرگ طارمی ، منچسترسیتی از پس لایپزیش بر نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تلخ پورتو برابر اینتر با بدشانسی بزرگ طارمی ، منچسترسیتی از پس لایپزیش بر نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید