دی کانیو: درگیری زلاتان و لوکاکو؟ چنین اتفاقاتی در زمین می افتد و کسی مقصر نیست

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مهاجم پیشین تیم های لاتزیو و یوونتوس معتقد است درگیری لفظی زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در دربی دلامادونینا امری طبیعی در فوتبال بوده است.

دی کانیو: درگیری زلاتان و لوکاکو؟ چنین اتفاقاتی در زمین می افتد و کسی مقصر نیست

به گزارش خبرنگاران، در جریان فزونی 2 بر یک سه شنبه هفته گذشته اینتر مقابل میلان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، بین دو نیمه درگیری لفظی شدیدی بین زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در گرفت که در ادامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا طبق گزارش پائولو والری (داور آن بازی)، مهاجم بلژیکی اینتر و مهاجم سوئدی میلان را به دلیل رفتار غیرورزشی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیم های شان جریمه کرد.

پائولو دی کانیو مهاجم پیشین تیم های لاتزیو، یوونتوس، ناپولی و میلان که خود دوران حرفه ای پرحاشیه ای داشت، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا درباره درگیری دو مهاجم اینتر و میلان گفت: چنین اتفاقاتی در زمین می افتد و کسی مقصر نیست. ما نمی توانیم شبکه های اجتماعی، روزنامه ها و یا روزنامه نگاران را که معمولاً همه جور حرف می زنند، دنبال کنیم.

وی اضافه نمود: بعضی از آنها (روزنامه ها و روزنامه نگاران) حتی در حین نوشتن از تیم محبوب خود حمایت می نمایند و در مقابل برای شما آرزوی مرگ می نمایند. آنها کسانی هستند که می خواهند آنچه را در زمین فوتبال اتفاق می افتد، شرح دهند. این ممکن است رفتاری آکسفوردگونه باشد که ممکن است رفتار خوبی نباشد، اما این یک اختلاف نظر است و آنها معنی آن را نمی دانند.

لوکاکوی 27 ساله این فصل آمار 20گل زده و سه پاس گل را در 26 بازی از خود در اینتر به جا گذاشته، این در حالی است که زلاتان 39 ساله هم در 16 بازی پیروز شده 14 گل به ثمر برساند و دو پاس گل هم برای هم تیمی های خود بسازد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1461

به "دی کانیو: درگیری زلاتان و لوکاکو؟ چنین اتفاقاتی در زمین می افتد و کسی مقصر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی کانیو: درگیری زلاتان و لوکاکو؟ چنین اتفاقاتی در زمین می افتد و کسی مقصر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید