دی کانیو: مورینیو بدترین گزینه برای رم بود، دوران مربیگری او تمام شده است

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مهاجم پیشین تیم های لاتزیو و یوونتوس معتقد است باشگاه رم بدترین گزینه ممکن را برای جانشینی پائولو فونسکا انتخاب نموده است.

دی کانیو: مورینیو بدترین گزینه برای رم بود، دوران مربیگری او تمام شده است

به گزارش خبرنگاران، پائولو دی کانیو مهاجم پیشین تیم های لاتزیو، یوونتوس، ناپولی و میلان که خود دوران حرفه ای پرحاشیه ای داشت و در حال حاضر به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا فعالیت می نماید، پیغامی ضبط شده از او در شبکه های اجتماعی پخش شده که ظاهراً برای یکی از دوستان خود که هوادار جالوروسی است، ارسال نموده بود.

دی کانیو در این پیغام ضبط شده در خطاب به دوستش درباره انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی فصل آینده رم گفته است: شما بدترین گزینه را از بین بدترین گزینه ها انتخاب کردید. درک می کنم که در این مقطع احتیاج به نامی عظیم برای حضور روی نیمکت تیم تان داشتید، اما این (استخدام مورینیو) درست مثل این است که بازیکنی را بخرید که فوتبالش تمام شده است.

در ادامه پیغام وی آمده است: مورینیو تنها شغلی را با پول می خواست. او در چهار سال اخیر سه بار اخراج شده، به خاطر ناسازگاری شخصیتی اش از همه تیم هایی که سرمربی شان بوده، بیرونش انداخته اند. قبل از آن اگر او مربی خوبی بود، به این خاطر بود که دارای شخصیت بود. حالا تاتنهام او را پس از دو سال به خاطر نتایج و ناتوانی اش برای رساندن تیم به سطحی دیگر آنهم با وجود آنهمه خرج، اخراج کرد.

این مهاجم پیشین که متولد شهر رم است، در ادامه پیغامش می گوید: با توجه به جو موجود در اطراف تیم رم با خود شاید بگویید که مورینیو گزینه خوبی است، اما من به شما می گویم که او بدترین گزینه است. ژوزه از هر نظر قابل تصور، تمام شده است. او حتی فوتبال بازی ننموده و تیم هایش ضدفوتبال بازی می نمایند.

در سرانجام پیغام دی کانیو آمده است: شاید در چند کنفرانس خبری از صحبت های او لذت ببرید چون جنجال تئاتر خوبی ایجاد می نماید، اما بگذارید به شما بگویم: برای بازسازی یک تیم، او بدترین گزینه است که می توانید داشته باشید. می توانم بگویم که تا همین هفت سال پیش مورینیو مربی مورد علاقه من بود، حتی بیشتر از پپ گواردیولا.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1611

به "دی کانیو: مورینیو بدترین گزینه برای رم بود، دوران مربیگری او تمام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی کانیو: مورینیو بدترین گزینه برای رم بود، دوران مربیگری او تمام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید