ساخت 2300 واحد در طرح اقدام ملی مسکن در سهند تبریز

به گزارش مجله گوگل ایرانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: عملیات اجرایی ساخت 2 هزار و 300 واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در این شهر شروع شد.

ساخت 2300 واحد در طرح اقدام ملی مسکن در سهند تبریز

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از ایرنا، عباس مصطفوی با بیان اینکه عملیات اجرایی این واحدها در فازهای 2 و 4 این شهر اجرا می گردد، اضافه کرد: در مرحله اول این طرح 6 هزار و 500 نفر نام نویسی نموده بودند که از این تعداد صلاحیت 3 هزار و 600 نفر تأیید و واجد شرایط شناخته شدند.

وی سهمیه این شهر از طرح اقدام ملی فراوری و عرضه 17 هزار واحد مسکن بیان نمود و گفت: زمین ساخت حدود 10 هزار واحد مسکن در این طرح آماده شده و مراحل کسب مجوزهای لازم برای آماده سازی زمین مورد احتیاج سایر واحدها از کمیسیون ماده 5 انجام می گردد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این که ثبت نام و تکمیل پرونده متقاضیان تأیید صلاحیت شده در شهر جدید سهند، آذربایجان شرقی شروع شده است، اضافه کرد: برای تأمین زمین ساخت واحدهای مسکونی این متقاضیان هیچ مسئله ای در این شهر جدید وجود ندارد.

مصطفوی ادامه داد: واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید سهند در فازهای 2، 3، 4 و 5 ساخته و عملیات اجرایی ساخت سایر واحدهای این طرح ملی به زودی شروع می گردد.

وی بیان نمود: مرحله تکمیل ثبت نام در سهند از هفته گذشته شروع شده است و تا به امروز بیش از یک هزار متقاضی به این کارگزاری مراجعه نموده اند که از این تعداد حدود 400 نفر پرونده خود را تکمیل نموده اند.

شهر جدید سهند با بیش از 150 هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهرهای پر جمعیت استان شناخته می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 689

به "ساخت 2300 واحد در طرح اقدام ملی مسکن در سهند تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 2300 واحد در طرح اقدام ملی مسکن در سهند تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید