سکوت رسانه ای ناپولی انتها شکست

به گزارش مجله گوگل ایرانی، شکست برابر یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا بهانه ای شد تا آبی پوشان شهر ناپل به اعتصاب رسانه ای خود سرانجام دهند.

سکوت رسانه ای ناپولی انتها شکست

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (سه شنبه) در خانه یوونتوس بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را با نتیجه 3 بر یک باخت که این بازی به خاطر 2 پنالتی که داور به سود بانوی پیر گفت، جنجال ساز شد چرا که بازیکنان تیم میهمان معتقد بودند که در حق آنها ناداوری شده است.

ناپولی در حالی بازی را باخت که با گل کایخون در دقیقه 36 پیش افتاده بود اما دو پنالتی که پائولو دیبالا قبل و بعد از گلزنی گونسالو ایگواین به گل تبدیل کرد، راه بانوی پیر را برای صعود به فینال هموار کرد.

به دنبال این بازی کریستیانو گونتولی، مدیر باشگاه ناپولی به اعتراض به نحوه قضاوت این بازی پرداخت و آن را شرم آور و ضربه ای به کالچو دانست. خشم باشگاه ناپولی از قضاوت این بازی آنقدر زیادی بود که به یک ماه اعتصاب رسانه ای اش که قبل از بازی این تیم برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شروع شده بود، خاتمه دهد.

گونتولی در خاتمه بازی به شبکه رای اسپورت گفت: وظیفه خود می دانیم که از بازیکنان مان به خاطر عملکردشان در این بازی تشکر کنیم و بگوییم که ما به دو تشخیص غیرقابل بحث که شرم آور بودند و به کل فوتبال ایتالیا ضربه زدند، باختیم. در پنالتی اول، دیبالا توپ را زد و خودش را عمداً به بازیکنان ما زد تا پنالتی بگیرد. من اول فکر می کردم که واقعاً خطای پنالتی اتفاق افتاده است اما با تماشا صحنه آهسته بازی دیدم که خبری از پنالتی نبوده است چون این خود دیبالا بود که می خواست با بازیکنان ما برخورد داشته باشد.

مدیر باشگاه ناپولی ادامه داد: در خصوص پنالتی دوم هم رینا توپ را گرفت و نمی شد از او انتظار داشت که بعد از مهار توپ بلافاصله محو گردد تا با بازیکن حریف برخورد نداشته باشد. افزون بر این ها داور یک پنالتی هم به سود ما اعلام نکرد زمانی که دو بازیکن یوونتوس یکی از بازیکنان ما را نقش بر زمین کردند. تصمیماتی که داور در این بازی گرفت شرم آور بود.

بازی برگشت تیم های فوتبال ناپولی و یوونتوس در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا پنجم آوریل (17 فروردین) در استادیوم سن پائولو برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 737

به "سکوت رسانه ای ناپولی انتها شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت رسانه ای ناپولی انتها شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید