شرایط لیگ برتر بیست و یکم به این صورت نیست که تیمی با اختلاف قهرمان شود

به گزارش مجله گوگل ایرانی، تهران (پانا) - یشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عملکرد این تیم مقابل آلومینیوم، معتقد است این بازی می تواند شوک خوبی به قهرمان ایران وارد کرده باشد.

شرایط لیگ برتر بیست و یکم به این صورت نیست که تیمی با اختلاف قهرمان شود

مرتضی فنونی زاده در گفت وگو با پانا درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: آلومینیوم واقعا تیم برتر میدان بود و هیچ حرفی و حدیثی برای این برتری وجود ندارد. تیم پرسپولیس جان بازی کردن نداشت و حتی اگر بازی بیشتر از 90 دقیقه طول می کشد باز هم پرسپولیس توانایی گلزنی نداشت و نمی توانست موقعیت جدی خلق کند.

وی در مورد دلایل شکست پرسپولیس اظهار کرد: بازی با آلومینیوم روز خوب پرسپولیس نبود چرا که بازیکنان از نظر دوندگی و انگیزشی برابر این تیم کم آوردند و آنها به خوبی توانستند تیم پرسپولیس را مهار کنند. راه های ارتباطی به خوبی بسته شد به طوری که بازیکنان پرسپولیس بیشتر از سه پاس نتوالی نتوانستند بدهند. بازیکنانی مثل مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی، احسان پهلوان به خوبی مهار شده بودند و نمی توانستند کاری از پیش ببرند. بنابراین با این شرایط پرسپولیس نتوانست کاری از پیش ببرد.

فنونی زاده در ادامه با انتقاد از سیستم برگزاری لیگ برتر بیست و یکم گفت: ضمن اینکه من معتقدم لیگ امسال فرسایشی است و پرسپولیس نمی تواند با این وضع پیروز میدان شود. پرسپولیس حتی برابر نساجی هم به سختی پیروز شد. با این روش تیم قهرمان نخواهد شد، تعویض ها هم خیلی خوب نبود و بازیکنان با یکدیگر ناهماهنگ بودند.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان نمود: امتیازهای اول فصل خیلی اهمیت دارند و باید پرسپولیسی ها به فکر جبران باشند. حریفان هم تا به امروز همه مسابقات را برندند و پرسپولیس نباید از آنها عقب باشد. اگر پرسپولیس نقاط ضعف خود را بشناسد و آن را جبران کند قطعا این تیم دوباره جان می گیرد و برای رقبایش خط و نشان می کشد اما باید کمی فرصت دهیم.

فنونی زاده در انتها درباره فصل بیست و یکم لیگ برتر گفت: امسال شرایط لیگ به این صورت نیست که یک تیم با اختلاف زیاد قهرمان شود، اکنون تیم هایی مثل سپاهان، استقلال، گل گهر مدعیان قهرمانی هستند بنابراین همه تیم ها تلاش می کنند امتیازهای نخست اول فصل را کسب کنند. باید ببینیم شرایط به چه صورت است و پرسپولیس هم در هفته های آینده بهتر خواهد شد؟. این باخت شاید تلنگر به موقعی بود که یحیی گل محمدی از حالا روی نقاط ضعف تیم کار کند تا برای بازی های بعد آن را جبران کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1845

به "شرایط لیگ برتر بیست و یکم به این صورت نیست که تیمی با اختلاف قهرمان شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط لیگ برتر بیست و یکم به این صورت نیست که تیمی با اختلاف قهرمان شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید