صدور 62 موافقت اصولی در حوزه گردشگری لرستان

به گزارش مجله گوگل ایرانی، از ابتدای سال تاکنون 62 موافقت اصولی در حوزه گردشگری لرستان صادر و همچنین عملیات استانداردسازی مراکز اقامتی استان با همکاری شرکت مجری طرح شروع شده است.

صدور 62 موافقت اصولی در حوزه گردشگری لرستان

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و توسعه صنعت گردشگری در استان لرستان 62 موافقت اصولی در حوزه های مختلف گردشگری صادر شد.

سید امین قاسمی اعلام کرد: از این تعداد موافقت اصولی صادر شده، 24 مورد سفره خانه سنتی، 13 واحد اقامتگاه بوم گردی، هفت واحد اقامتگاه، چهار هتل، چهار واحد تاسیسات اقامتی و پذیرایی و یک واحد مهمانپذیر بوده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از 1250 نفر شغل ایجاد می گردد، اضافه کرد: کوشش خواهیم کرد با یاری بخش خصوصی عملیات اجرایی این طرح ها هر چه سریع تر در استان آغاز گردد.

قاسمی حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای بهره برداری از این طرح ها را بیش از 1900میلیارد ریال عنوان نمود.

آغاز عملیات استانداردسازی مراکز اقامتی لرستان

عملیات استانداردسازی مراکز اقامتی استان با همکاری شرکت مجری طرح آغاز شد .

همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با اعلام آغاز طرح تطبیق استانداردهای کیفیت خدمات گردشگری، تمامی مراکز اقامتی و تفریحی استان شامل این طرح بوده و طی بازدیدهای دوره ای که از این مراکز به عمل می آید، موظف به اجرای استانداردهای تعریف شده خواهند شد.

سید امین قاسمی اظهار کرد: این طرح به منظور رسیدن مراکز اقامتی استان به استانداردهای جهانی اجرا می گردد و شرکت مطالعات گردشگری پاسارگاد به عنوان مجری طرح، با هدف بهره گیری از جدیدترین روش های روز و با یاری کارشناسان خبره، عملیات استانداردسازی اماکن و مراکز اقامتی را بر عهده می گیرد.

قاسمی همچنین اعلام کرد: در گام نخست اجرای این طرح تعداد 11 مهمانپذیر، 24 هتل و یک هتل آپارتمان ضمن عقد قرارداد با شرکت مذکور فعالیت های خود را در راستای استانداردسازی و ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات گردشگری آغاز نموده اند.

او در سرانجام گفت: با اجرای دقیق و کامل طرح استانداردسازی، واحدها و مراکز اقامتی که حد نصاب ها را دریافت نمایند، مشمول اخذ گواهینامه استاندارد می شوند و برای ادامه فعالیت مسئله ای نخواهند داشت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 551

به "صدور 62 موافقت اصولی در حوزه گردشگری لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 62 موافقت اصولی در حوزه گردشگری لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید