طراحی و مشخصات گوشی ردمی A2 پیش از رونمایی فاش شد

به گزارش مجله گوگل ایرانی، سال گذشته گوشی مالی ردمی A1 با استقبال زیادی از طرف کاربران روبرو شد و حالا شیائومی می خواهد به زودی از نسل بعدی این گوشی به نام ردمی A2 رونمایی کند. به لطف یکی از افشاگران مشهور، طراحی و مشخصات این گوشی لو رفته که در ادامه به آن ها می پردازیم.

طراحی و مشخصات گوشی ردمی A2 پیش از رونمایی فاش شد

از نظر طراحی، این گوشی تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد. بنابراین بار دیگر با یک پنل پشتی پلاستیکی مبتنی بر بافت خاص روبرو هستیم و در ماژول دوربین آن هم دو دوربین می توانیم ببینیم. در پنل جلویی اطراف نمایشگر حاشیه های ضخیمی واقع شده است که البته حاشیه بخش پایینی ضخیم تر از سایر قسمت ها است. طبق تصاویر رندر، به نظر می رسد این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سبز راهی بازار خواهد شد.

قلب تپنده این گوشی چیپست هلیو G36 است که یک تراشه 12 نانومتری محسوب می گردد. حداکثر سرعت پردازنده این چیپست به 2.2 گیگاهرتز می رسد. کاربران این گوشی باید به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بسنده نمایند که البته امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت وجود دارد.

در پنل جلویی گوشی ردمی A2 نمایشگر 6.52 اینچی واقع شده است که از پنل IPS LCD استفاده می نماید و رزولوشن 1600 در 720 را ارائه می دهد. در بدنه این گوشی خبری از حسگر اثر انگشت نیست و دوربین اصلی از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می نماید و در کنار آن سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی واقع شده است. برای ثبت عکس های سلفی هم می توانید از دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کنید.

انرژی این گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از سرعت شارژ 10 وات پشتیبانی می نماید. با توجه به پایین بودن ظرفیت رم، طبیعتا این گوشی با نسخه Go اندروید 13 به دست کاربران می رسد. گفته می گردد این گوشی با قیمت 97 یورو تا چند هفته دیگر معرفی خواهد شد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

9,129,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

7,300,000

تومان

خرید گوشی های شیائومی از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: GimzoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 2174

به "طراحی و مشخصات گوشی ردمی A2 پیش از رونمایی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و مشخصات گوشی ردمی A2 پیش از رونمایی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید