ظهرابی:اشتباهات بازیکنانم زیاد بود، ربیعی: باقدرت ادامه می دهیم

به گزارش مجله گوگل ایرانی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش مردان، امروز دوشنبه 21 مهرماه تیم هندبال پاس ناجا در دومین دیدار خود در گروه اول برابر تیم پرسپولیس بهبهان قرار گرفت و توانست به اولین پیروزی خود دست یابد.

ظهرابی:اشتباهات بازیکنانم زیاد بود، ربیعی: باقدرت ادامه می دهیم

در خاتمه این دیدار، مسعود ظهرابی سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان گفت: به تیم قم این پیروزی را تبریک می گویم. این تیم تازه وارد لیگ شده و برای اینکه به این جایگاه برسند زحمت کشیده اند.

وی افزود: امروز اشتباهات فردی ما بسیار زیاد بود و متأسفانه بازیکنان ما امروز تمرکز لازم را نداشتند. ما نباید این بازی را واگذار می کردیم ولی جوانی بازیکنان و نیروی کمی باعث شد که بچه ها در ثانیه های خاتمهی بازی را واگذار کنند.

سرمربی تیم هندبال پرسپولیس در خصوص عملکرد شاگردانش در خاتمه بازی هم گفت: در ثانیه های خاتمهی تایم استراحت گرفتیم و توضیحات لازم را به بازیکنان دادیم ولی متأسفانه بازیکن ما با وجود اینکه با تجربه بود، آنطور که باید و شاید تمرکز نداشت اگر بازیکن ما جوان بود اشکال نداشت ولی بازیکن باتجربه ما چنین اشتباهی کرد.

وی در ادامه در خصوص آینده پرسپولیس در لیگ برتر هندبال گفت: ما قطعاً در ادامه بهتر از این خواهیم بود و جز شگفتی های لیگ امسال خواهیم بود.

همچنین علیرضا ربیعی دولت آبادی سرمربی تیم هندبال پاس ناجا هم پس از خاتمه این بازی و کسب اولین برد شاگردانش گفت: پیش بینی می کردیم که برنده این دیدار باشیم. ما محکوم به برد و پیروزی در این دیدار بودیم و اگر می خواستیم به صعود فکر کنیم حتماً باید پرسپولیس را شکست می دادیم. خدا را شکر که در 7 ثانیه آخر توانستیم بازی را ببریم.

وی در ادامه افزود: پرقدرت بازی ها را شروع می کنیم و همچنان با قدرت ادامه می دهیم چرا که محکوم به صعود و بالا آمدن از گروه خود هستیم. در ادامه برای تک تک بازی ها برنامه داریم و باید از این گروه صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 1219

به "ظهرابی:اشتباهات بازیکنانم زیاد بود، ربیعی: باقدرت ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظهرابی:اشتباهات بازیکنانم زیاد بود، ربیعی: باقدرت ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید