عکس، طرح و مدل باربیکیو[طراحی برای باغ، ویلا و خانه]

به گزارش مجله گوگل ایرانی، استفاده از باربیکیو در محوطه سازی و فضای باز خانه های ویلایی امروزه هواداران فراوانی پیدا نموده است. از این رو طراحان بر آن شدند که در ساخت این المان کاربردی خلاقیت به خرج دهند که نتیجه آن انواع مختلف باربیکیو در اشکال مختلف با استفادده از متریال های متفاوت می باشد. تنوع این محصول این امکان را برای افراد فراهم نموده است که با توجه به میزان بودجه و فضایی که قصد استفاده از باربیکیو در آن را دارند، گزینه ای مناسب را انتخاب کنند.

عکس، طرح و مدل باربیکیو[طراحی برای باغ، ویلا و خانه]

جهت دریافت خدمات نمای آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

زیبایی باربیکیو یکی از نکات مهمی است که در ساخت آن باید مورد توجه قرار گیرد. از این رو در این عکس نوشته از ما تصاویر مختلفی از انواع باربیکیو را برای شما آماده نموده ایم که می توانید از آن ها ایده بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید.

همان گونه که گفته شد، باربیکیوها انواع مختلفی دارند و امکان انتخاب بر اساس فاکتورها و معیارهای متفاوت از جمله سبک طراحی، نوع سوخت و غیره را فراهم می نمایند. برای مثال اگر طراحی سبک سنتی را می پسندید می توانید نسبت به ساخت نمونه آجری آن اقدام نمایید. بدون شک طراحی چنین المانی می تواند در زیبایی فضای مورد نظر تاثیر دوچندان داشته باشد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranigoogle.ir شناسه مطلب: 839

به "عکس، طرح و مدل باربیکیو[طراحی برای باغ، ویلا و خانه]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، طرح و مدل باربیکیو[طراحی برای باغ، ویلا و خانه]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید